Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Duitsland/Londen

  7-4-2014 21:25:57
Heeey!

voor onze huwelijksreis willen we het iets dichterbij houden en waren wij op zoek naar een leuk hotel/huisje in Duitsland of Londen.
Enerzijds willen we al heel lang eens Londen bezoeken en wouden we voor een 5-tal dagen naar daar gaan op huwelijksreis omdat je huwelijksreis toch net iets meer mag kosten en we het dan minder erg zouden vinden om er veel geld aan te geven.
Maar anderzijds komen wij echt tot rust in Duitsland en nu we net terug zijn van 4 dagen Duitsland beseffen we nog meer dat we daar echt genieten. Heeft iemand een leuke locatie/hotel/huisje of dergelijke in Duitsland? Ergens een honeymoonsuite of een speciaal huisje met privéjacuzzi in de tuin ofzo?
In Londen zullen ze dat ook wel hebben maar daar zal de prijs natuurlijk veel hoger liggen dus ik denk dat onze voorkeur toch uitgaat naar Duitsland :)
Het liefste gaan we trouwens in de natuur, dus niet naar een stad als Berlijn ofzo maar echt midden in de natuur :)

Hopelijk hebben jullie ervaringen of ideetjes!

Lien

Lien
13-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 900


Helena
5-7-2014
 Meld misbruik8-4-2014 9:12:22

En waarom niet in Engeland blijven en enkele dagen Londen combineren met Oxford, Cambridge of het platteland?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums