Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen

  6-4-2014 21:59:38
Hallo iedereen,

zit met een vraagje,
onlangs heb ik mijn droomjurk gekocht,
een prinseskleedje (ook al ben ik er 45 :-)
nu was ik aan denken, moeten het witte schoenen zijn?
of zou ik durven om voor rood te gaan?
ik zou dan bv ook een rode bolero/stola nemen
of is dat toch allemaal overdreven/ niet mooi?
en alles wit nemen?
zowel schoenen als bolero/stola
groetjes

isa
6-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1878


tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik6-4-2014 22:32:46

Als jij een rood accentje wil wrm niet moet niet altijd wit zijn he



Elien
20-9-2014
 Meld misbruik6-4-2014 22:39:00

Hallo Isa,

als je iets van kleur wil toevoegen kan dat zeker. Maar dan zou ik volledig in het wit gaan en dan met felrode schoentjes eronder. Ik zou daar géén rode bolero of iets anders rood bij dragen. Ik vind het juist leuk dat de schoenen dan voor een verrassingseffect zorgen.
Maar dat is mijn mening ;-)



Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik6-4-2014 23:11:03

Mijn fotograaf heeft een reportage gedaan bij een bruid met wit kleed en rode schoenen. Ze had dan ook rode oorbelletjeq, haar boeket was met rode rozen. De man had een rode das. Zag er echt heel leuk uit! Tof dat de tradities beetje aan de kant geschoven worden. Ben ik ook voorstander van :). Laat ons weten wat het geworden is he.
groetjes



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik7-4-2014 7:56:37

Isa, ikzelf ben er 36 en ik vond mezelf al te oud om volledig "ivoor" te kleuren maar ik heb mij laten overhalen door familie en bruidswinkel dat een kleuraccent echt niet kan:-)
Maar waar ik niet volledig over uit ben is het kleur van mijn nagels. Ik heb al 3 jaar gelnagels (meestal zwart) en ik zie dus echt niet graag gelnagels met diene witte french maar ik ben volledig in het ivoor dus is mijn vraag ook voor jullie zouden jullie voor kleurtje gaan of toch ook beter niet want die nagels zie je dus echt wel hé!!
Maar zoals hierboven gezegd zou ik voor de rode schoenen gaan lijkt mij héél mooi maar de bolero zou ik ook zo laten. Doen waar jij je goed in voelt!!!
Trouwens mijn toekomstige man die al de gezegende leeftijd heeft van 47 jaar en voor de 2e keer huwt is volledig in kostuum van Tommy Hilfiger alsook hemd en das in het ZWART:-) Hij wou niks anders maar hij voelt zich er goed bij zodus.......



evy

 Meld misbruik7-4-2014 9:28:23

Ik zou zeker voor de gekleurde schoenen gaan... is een leuk accent. Gekleurde stola zou ik misschien ook laten (dan leg je daar meer het accent op dan op je jurk). Ik draag ook gekleurde schoenen (je kan ze tenminste nadien nog eens dragen) en geeft ook echt wel leuk voor de foto's http://www.namywedding.com/articles/165-ideas-we-love-c... . Go for it! :)



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik7-4-2014 13:03:11

hey ik ben in het wit getrouwd,maar mijn jurk had rode steentjes hier en daar en aan mijn middel :) ik had rode schoenen pumps met een circkel diamantjes,als je wil kan je wat foto's zien op mijn fcb,grtjs
maar ik had wel een witte bolero.



Katja
1-2-2014
 Meld misbruik7-4-2014 16:57:51

Absoluut doen! Het is JOUW trouw en zolang je er geen carnaval van maakt, draag je wat jij wil. En zelfs dan nog, carnaval kan ook een mooi thema zijn



isa
6-9-2014
 Meld misbruik7-4-2014 23:12:46

Lieve dames,

Bedankt voor jullie antwoord,
Ik ga voor rode schoenen, :-)
Het is zoals jullie zeggen het is MIJNE dag

Groetjes



isa
6-9-2014
 Meld misbruik7-4-2014 23:19:33

Elke,
Ik zou zeggen zwarte nagels, als jij witte niet graag ziet, waarom zou je dat doen?

Groetjes



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik8-4-2014 8:42:16

Wel ik heb een zwarte bril maar ik denk dat zwarte nagels op mijn romantische bruidsjurk niet echt gaan passen (model 34111). Wat denken jullie?



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik8-4-2014 10:56:29

doe anders mooie rode nagels van of rode tinten in je nagels,kan ook mooi zijn ;)



isa
6-9-2014
 Meld misbruik8-4-2014 12:13:37

@ Elke
Waar kunnen we jouw kleedje zien ?



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik8-4-2014 12:37:05

Inderdaad merk vergeten:-) ladybird model 34111
sorry meisjes!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info