Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring websites ?

  6-4-2014 8:00:48
Hoi hoi
Iemand ervaring met websites lightinthebox en jennyjoseph?
Bedankt!
Groetjes

Kimberley
19-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1321


Mylene
7-6-2014
 Meld misbruik6-4-2014 9:31:36

Goeie Morgen ;-)

Met lightinthebox zelf tot nu alleen maar goede ervaringen gehad die andere ken ik niet...

Pas wel op met de duane kosten!! die zijn van land tot land verschillend ;-)

groetjes Mylene




diny
21-6-2014
 Meld misbruik6-4-2014 10:43:22

Hoi,
Heb al 2x bij light in the box besteld (kleedje en schoenen) en was van beiden tevreden
Andere ken ik ook niet



Kimberley
19-7-2014
 Meld misbruik6-4-2014 12:41:25

Ok mercikes, dan ga ik het ook eens wagen :)



Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik7-4-2014 8:21:33

Ik ben niet zo tevreden over Light in a box. Ik had wat kleine make-up items besteld (altijd onder de 25 euro, dan moet je geen douane betalen) en nooit ontvangen. En nergens op de site een formulier waarop je je klacht kunt ingeven. Dus zwaar zitten klagen op elke mail die ik ontving en elk formulier dat ik tegenkwam op de site en dan toch, na maanden, mijn terugbetaling ontvangen. Maar die make-up spulletjes, die zijn nooit bij mij belandt...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...