Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kader

  5-4-2014 22:53:36
Dag medebruidjes.
Gisteren hebben we eend samen gezeten met de fotografe en ze kwam met het idee voor bij het binnenkomen van de gasten ze op foto te zetten. Zo 1 waar ze een kader vasthouden. Nu was mijn vraag: waar vind ik zo kader. Ik wil er ook niet te veel voor betalen want het is maar voor 1 dag e.

Groetjes

Charlene
16-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1193


Julie
27-9-2014
 Meld misbruik5-4-2014 23:30:10

Hey!

We gaan voor hetzelfde idee :) Onze fotograaf had het ook voorgesteld! We gaan gewoon simpele kaders halen in de Ikea! Maar je kan ook altijd eens op 2de handssites kijken! Groetjes!



Evelien
30-8-2014
 Meld misbruik6-4-2014 0:44:36

Of ga eens langs op een rommelmarkt of een kringloopwinkel. Wij hebben vorige keer één geleend van een kennis die op de rommelmarkt staat.



Sarah
10-8-2013
 Meld misbruik6-4-2014 6:53:32

in de kringloopwinkel heb je vaak schilderijen met zo een oude kader voor een paar euro, je kan het doek er dan uit halen en dan heb je de kader :-)



Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik6-4-2014 7:14:39

Of je kan een polaroid kader maken, check pinterest voor diy polaroid frame zeer tof!



Liesbeth

 Meld misbruik6-4-2014 8:07:35

Dag dames,

Oudere kaders... gewoon op een antiekmarkt, een rommelmarkt...

Grtjs. Liesbeth.



Patrick

 Meld misbruik6-4-2014 9:04:22

Fotografen die dat voorstellen hebben dat zelf altijd bij...dacht ik.
En anders kringloop of rommelmarkt. Succes.



Cedric

 Meld misbruik6-4-2014 13:05:32

Charlene,

Ik maak me dezelfde bedenking als Patrick:
Wij als fotografen bieden deze mogelijkheid ook, maar we hebben dan wel zélf een kader. Ik zou het maar wat gek vinden om het voor te stellen, maar dat het koppel zelf op zoek mag naar een kader...

Wij hebben de onze gevonden via kapaza.

Succes in de zoektocht!

Isabelle Alexandre
Cedric Alexandre Photography
http://cedricalexandre.com



Charlene
16-8-2014
 Meld misbruik6-4-2014 16:36:31

Onze fotografe is iemand die nog maar juist bezig is. Ik verwacht dan ook wel niet dat ze alles al aangeschaft heeft. En ze zou namelijk het kader dan overkopen.



Patrick

 Meld misbruik7-4-2014 11:57:55

Sorry Charlene, niet beledigend bedoeld hoor.
Maar kaders genoeg te vinden, zelfs bijna gratis op rommelmarkten.
De nieuwe zijn natuurlijk duur en de maat moet ook wat passen.
Maar er zijn ook nog andere alternatieven, eens googlen mss.
Veel succes verder.



Jolien
5-9-2015
 Meld misbruik8-4-2014 12:55:28

charlene,

mag ik nog een tip geven?
wij zijn onlangs naar een huwelijk geweest waar men dit deed. Helaas werden we meteen bij het binnenkomen van de feestzaal een kader in onze handen gedrukt en hadden we niet eens de tijd om te glimlachen. Het resultaat: zwaar mislukte foto. het moest zo snel gaan omdat we in de deuropening stonden en er een "file" ontstond
vraag dus zeker aan je fotografe om de gasten te fotograferen op een ruime plaats zodat iedereen op z'n gemak is. levert zeker mooie foto's op


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...