Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen in vraag ?

  12-1-2007 10:53:57
hallo iedereen ,
Ik heb een probleem met mijn getuige . Kan iemand me helpen !!!

Ik dacht eerst aan mijn neef omdat ik toch wel een speciale band met hem heb opgebouwd , maar over kort heeft hij mij zo gekwetst dat de vraag om getuige te zijn ineens zinloos was .Dus zat ik daar .
Nu mijn vriend zijn papa is iemand speciaal , hij heeft angst als er ergens veel volk is en een drukte .
Hij heeft een goede band met zijn papa en heeft hem via een afgegeven brief hem als getuige gevraagd . Wat een hele uitdaging was ! Hij heeft ja geantwoord maar nu komt het , nu zei hij ' dan ga ik samen met je papa getuigen .' en ik dacht eerst geen slecht idee . Maar bij nader inzien is zijn papa meer voor mij waard als mijn eigen papa . Want mijn papa is er bijna nooit voor mij geweest .
hij keurt grotendeels omdat mijn mama negatief over alles is af .

Wat moet ik nu doen ?
Echte Vrienden heb ik zo niet alleen kennissen .
Het klinkt zo hopeloos hé .
Ik zit ermee in en slaap er zelfs niet goed van .

Hopelijk heeft er iemand een tip . Alvast bedankt .

iris
30/06/2007


iris
30-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 870


Klaartje
28-7-2007
 Meld misbruik12-1-2007 11:07:27

Heb je zussen of broers die je eventueel kan vragen of een beste vriendin?

Ik heb mijn zus genomen, en als zij niet zou gewild hebben, ging ik mijn beste vriendin nemen.

Je kan je vriend zijn papa mss duidelijk maken dat je nog niet aan je eigen papa gevraagd hebt om getuige te zijn en dat je dat nog niet van plan bent. Hij zal waarschijnlijk de situatie bij je thuis wel kennen via je vriend?

Praat er rustig over met je vriend en zijn pa. Misschien kan je zijn papa als jouw getuige nemen als je vriend nog iemand anders in gedachte heeft?

groetjes,
Klaartje
28/7/2007



Veroniek

 Meld misbruik12-1-2007 11:09:21

Hoi

Heb je zelf geen nicht of andere neef, waar het goed mee gaat?

Mijn verloofde zijn nicht haar man is enigst kind thuis en wou zijn ouders niet nemen als getuige. Hij had ook geen echte familie en vrienden. Hij heeft dan de nicht haar nicht waar ze het best mee overeenkwam haar man genomen...
Dus om samen te vatten: de nicht, van de bruid, haar man was getuige voor de bruidegom.

Veel succes!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



K
7-7-2007
 Meld misbruik12-1-2007 11:41:04

Als het een magere troost kan zijn, je bent echt niet de enige hoor... Zowel ik als mijn verloofde weten niet goed wie te nemen als getuigen. Beiden hebben we broers, maar komen er niet mee overeen. Mijn ganse familie ligt in ruzie, dus nichten en neven zijn geen optie, en mijn beste vriendin laat al twee maanden niks van zich horen. 't Is niet gemakkelijk! Maar we zullen wel iemand vinden zeker :-)



Wendy

 Meld misbruik12-1-2007 12:14:18

Heb gelijkaardig probleem: een vriendin als getuige gevraagd en daar nu spijt van, ik zie haar nooit meer (ze heeft nooit tijd) en had liever mijn zus gevraagd in de plaats maar ja dat is nu te laat



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik12-1-2007 14:23:51

Hallo,

Mijn vriend heeft ook geen broers of zussen, dus die heeft zijn beste vriend genomen. Ik heb voor in het gemeentehuis mijn zus en voor in de kerk mijn beste vriendin. Maar misschien is het inderdaad een optie als je nog iemand van je vriend zijn familie- of vriendenkring neemt? Of dat jij zijn papa neemt als getuige en hij nog iemand anders? (misschien heeft hij nog broer of zus of zo?). Of een tante of nonkel van jou of hem? Of een fijne collega of zo?
Maar lig er zeker niet van wakker, de dag draait om jullie twee, en de getuigen zijn gewoon een kleine schakel in het geheel.

Groetjes,

Wendy
5.5.07



Lies
7-7-2007
 Meld misbruik12-1-2007 23:02:19

Hey,

Mijn aanstaande heeft zijn zus gevraagd, en ik zou mijn broer vragen. Dat kan nu niet meer, omdat hij is omgekomen in een verkeersongeluk. Daarom heb ik nu twee getuigen gekozen, omdat ik vind dat 1 persoon hem niet kan vervangen. Ik koos mijn neef (petekind van mijn vader) omdat hij dichte familie is en mijn ouders zich daar in kunnen vinden en ik koos ook een goeie vriendin, omdat zij er ook voor mij is. Op die manier wil ik voor mezelf aantonen dat mijn broer niet vervangbaar is...

Hopelijk kom je er uit!

Groetjes
Lies
070707


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...