Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis check

  3-4-2014 11:46:09
En onze huwelijksreis is ook geboekt. Wij gaan samen met de kindjes een weekje naar Mallorca. Hebben voor een kindvriendelijk hotteltje gekozen met een mooi kinderzwembad. Voor de eerste keer vliegen met de kindjes. Ik ben benieuwd. Iemand tips voor kindjes van 4 en 3 jaar te amuseren op weg naar ginder. En wat doen jullie met de kidsID? Onze kindjes hebben er alle 2 wel eentje. Maar deze zijn dan bijna 2 jaar oud. De kindjes zijn al wel wat veranderd natuurlijk maar ze zijn nog goed tot 2015 en alles staat er op van hun zoals de geboorte datum en plaats. De naam en voornaam en de naam van beide ouders. Als je alles samen telt ben je toch vlug 20 euro per pasje kwijt. Alvast bedankt voor de tips.
Liefs Caroline

Caroline
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 995


tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik3-4-2014 12:08:14

Die passen zijn nog geldig mijn zonen hebben daar ook mee gevlogen , en om se bezig te houden hadden we de iPad mee met filmpjes en spelletjes mo ze zijn meer gefascineerd door het vliegen.



ann
5-7-2014
 Meld misbruik3-4-2014 14:21:20

Hallo Caroline

Ik zou voorzichtig zijn met de pasjes. Als je een flauwerik tegen komt op de luchthaven dan mag je misschien niet vertrekken en dan ben je meer geld kwijt.
De kindjes bezig houden in het vliegtuig met: reisspelletjes, "werkblaadjes", kleurboekjes, Ipad, een snoepje, een koekje,... in Mallorca ben je gelukkig zo!
Trouwens ideale bestemming voor de kids !



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik3-4-2014 14:43:44

Hey Caroline

Als de pasjes nog lang genoeg geldig zijn, zou ik me geen zorgen maken hoor.

Nog een leuke tip: als je nieuwe boekjes, kleurtjes,... koopt, pak deze in zodat ze dit in het vliegtuig kunnen opendoen. Altijd leuk :-)
Neem ook snoepjes mee om op te zuigen voor tijdens het opstijgen of landen voor hun oortjes. Het ene kind heeft er meer last van dan het andere.
Ik vond het ook reuzespannend, de eerste keer vliegen, onze jongens waren toen 15 maanden en 4 jaar. Maar je zal zien, dat valt heel goed mee hoor.

Veel plezier



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik3-4-2014 18:37:54

Bedankt al voor de leuke tips. De iPad zou zowiezo al meegaan. En Vanessa dat van die pakjes vind ike en geweldig idee. Ga ik zeker onthouden.
Ja de pasjes zijn nog geldig tot juli 2015. Dus dat mag al geen probleem zijn. In het reisbureau zeide ze ook van normaal moet dat wel kunnen. Omdat er alles op staat. Dus ze zijn nog meer dan een jaar geldig. Nog eens goed met mijne toekomstige overleggen.
Liefs



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik3-4-2014 21:13:09

Hoi,

Wat die KIDS-ID betreft : geen probleem !
Wij zijn net terug van Aruba, de oudste is net 5, de middelste wordt volgende maand 3 en de jongste is net 1. En de laatste is de meest recente, waar ze ook als echt babytje opstaat. Wij hebben totaal geen probleem gehad.
De reispassen hebben bij ons, tussen haakjes, dezelfde foto's als de KIDS-ID's.
En voor verdere bestemmingen zijn er strengere controle's.
Dus dat zou in mijn ogen weg gegooid geld zijn.

Hen bezig houden :
Een goede tip : blijf zelf heeeeel rustig en heel relax. De zenuwen geef je al snel door !
Verder werken Ipads, Storio's, werkboekjes van vb. Hema., bij kruidvat hebben ze ook van die knutseldinges wat gemakkelijk op't vliegtuig gedaan kan worden, memory spel dat je zelf in een klein potje steekt, kleurboeken...

wij hebben er een grote trip opzitten : eerst naar Schiphol, daar 3u op voorhand moeten zijn, dan naar Curaçao (9u50 vliegen), daar 1.30u wachten en dan nog 20min vliegen naar Aruba. Gelukkig was het nadien maar een kwartiertje rijden. De oudste is in mijn ogen soms op 't randje van hyper actief, de jongste zat heel de trip op onze schoot. En toch... ze hebben het geweldig gedaan !!
We hebben zelfs complimenten gekregen van de crew dat ze nog nooit zo'n brave kindjes gezien had op het vliegtuig.
Maar nogmaals : geloof in uw kinderen en zorg voor rust, dan ben je in mijn ogen al een paar stappen vooruit.


Veel plezier !




Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik3-4-2014 21:45:32

Dorothy, bedankt voor je reactie. Echt leuk om te horen. Stelt me al gerust. Dan moet ik ze volgend jaar pas vernieuwen als ze echt vervallen. Nu mss nog een domme vraag. Kan je eigenlijk op het vliegtuig op internet voor fimkes? Want ge kunt den iPad op vliegtuigmodus zetten maar wat houd dit in?
Liefs



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik4-4-2014 21:42:41

Hej,

Op interet kan je niet, maar je kan wel bepaalde spelletjes (gratis) downloaden waar ze wel mee kunnen spelen. Hun muziek kan je er ook opzetten en die kunnen ze wel beluisteren.
Die vliegtuigmodus wil zeggen dat je je Ipad mag op laten, maar internet bereik heb je niet.
Ik weet niet of je kindjes gehecht zijn aan melk. Ons dochterjte van bijna 3 kan niet slapen zonder haar melk, wat ze niet hebben op het vliegtuig, wel choco of fristi, maar dat moet ze niet hebben. hou daar mss rekening mee !

Groetjes,



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik4-4-2014 23:55:43

Dorothy, wij hebben er bewust voor gekozen om 'smorgens te vertrekken en 'smiddags terug te komen. Mogelijk was ook nog voort 's'avonds laat te vertrekken en midde in de nacht aan te komen.
Ok merci voor de tip van de spelletjes en de muziek. Kan idd wel handig zijn.
Echt al wel goeie tips gekregen hier voor de bezigheid en de kidsID.
Liefs



barbara
4-7-2015
 Meld misbruik1-2-2015 21:42:19

hoi caroline, en hoe was de reis en waar was het juist da je bent geweest?



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik4-2-2015 21:50:13

Barbara, ik heb een super reis gehad. Ik zet hier even de link van ons hotel.
https://www.jetair.be/nl/hotel/spanje/mallorca/aparthot...
Was echt een kindvriendelijk hotel. Kwa eten en kwa zwembad. Gratis busje naar het strand. Er is ook kinderanimatie maar die was helemaal in het Duits. Onze kindjes hebben een super vakantie gehad!!!! En wij natuurlijk ook!!!
Wij hebben ook voor Mallorca gzkozen omdat het daar niet te warm is in die tijd van het jaar en omdat je niet al te lang moet vliegen. Was juist lang genoeg voor onze kindjes.
Willen jullie ook richting Mallorca gaan?
Liefs Caroline.



barbara
4-7-2015
 Meld misbruik6-2-2015 6:48:34

hoi caroline, we zijn nog aan het twijfelen mallorca of turkeye.zijn er nog niet uit.alvast bedankt deze avond ga ik eens kijken.gr barbara


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums