Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Te koop: sluier, trouwschoenen, tafelhouders

  2-4-2014 17:03:27
Zoals de titel zegt, verkoop ik een paar dingen van onze trouw. Ik heb eerst getwijfeld om ze te houden maar uiteindelijk kan je er toch niets meer mee doen dus dan kan ik beter een andere bruid gelukkig maken.

De sluier: dit is een speciale sluier met verschillende laagjes. Ze hangen allemaal vast aan een schuifspeld maar er zijn slierten die naar onder dwarrelen dus geen traditionele sluier maar een speelse sluier. Nieuwprijs was 225 euro. Vraagprijs is 170 euro. Ik heb hem natuurlijk maar één keer aangehad en er is niets aan te zien.

Trouwschoenen: witte pumps maat 37,5. Nieuwprijs was 175 euro.

Tafelhouders: allemaal slippers (we hadden het reisthema) waar je foto's of nummers van de tafels in kan zetten.

Foto's op aanvraag. Mijn e-mail is: kr_katrien@hotmail.com

Katrien
1-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1351


stephanie
19-9-2014
 Meld misbruik2-4-2014 22:48:03

Zou wel eens de sluier willen zien !
Verkain.stephanie@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...