Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis ???

  2-4-2014 11:00:12
Hallo
Ik zou graag op huwelijksreis gaan maar heb totaal geen idee naar waar iemand tips???

samantha
3-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1143


Shari
30-4-2014
 Meld misbruik3-4-2014 8:51:15

hangt van het budget af, en wanneer je wilt vertrekken en wat je verlangt en zo veel dingen wij vertrekken 3 mei naar de dominicaanse republiek op onze huwelijksreis



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik3-4-2014 9:07:31

Ik volg mee, wij hebben een beperkt budget omdat de trouw al veel kost +

we hebben een huis op het oog om te kopen.
We wilden eerst naar Thailand (wel duur maar ook wel een droom).
Helaas gaan we in augustus dus is het regenseizoen.
We zijn geen strandliggers dus moeilijke keuze wat we gaan doen als huwelijksreis .. Wil toch het "honneymoon"gevoel :D
Want populaire plaatsen zijn :
Bali , Dominicaanse republiek, Amerika, Maledive, ...
Maar allemaal enkel zon, zee , strand of super duur.
Word niet gemakkelijk :)



samantha
3-5-2014
 Meld misbruik3-4-2014 9:10:48

hallo ine
ik ken het gevoel :-)
wij hebben nu wel een budget van onze ouders gekregen wegens wij juist een huisje hebbe gekocht
maar zouden zo graag samen met mijne man dan is onder elkaar van elkaar genieten gewoon :-)
waar het wel zalig weer is :-) dat is onze enigste wens :-)



Renate
26-7-2014
 Meld misbruik3-4-2014 10:11:49

Als jullie geen strandliggers zijn, maar wel mooi weer willen en misschien wat avontuurlijker zijn kunnen jullie misschien de Westkust van Amerika doen met de wagen. Wij trouwen in juli 2014 maar uiteindelijk gaan we pas op huwelijksreis het jaar daarna (september 2015 normaal). Op die manier weet je eerst je budget (hetgeen je krijgt van je gasten als jullie centjes vragen uiteraard), kan je goed op tijd tickets boeken en veel profijt doen. Dan heb je een goede mix van LA - San Francisco - Las Vegas - Death Valley - de National Parks zoals Grand Canyon en Yosemite .... Tis maar een tip. Het moeten niet altijd eilanden met azuurblauwe zee zijn hé, dat heb je op paar dagen gezien hé. En wat eten betreft daar ter plekke, dat bepaal je zelf hé hoeveel je spendeert.



samantha
3-5-2014
 Meld misbruik3-4-2014 10:18:09

Dag Renate
wij houden echt van zon zee en strand maar moet ook wel iets avontuurlijk zijn zo een beetje tussen de 2 :-)



evelien
9-5-2015
 Meld misbruik18-6-2014 14:36:02

@ Renate: wij hebben ook interesse om West Amerika te doen als huwelijksreis of route 66. Gaan jullie dit zelf allemaal regelen of via een organisatie?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums