Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog bruidjes 16/08/14 --> Planning?

  2-4-2014 10:41:13
Dag allemaal

Ik wilde even polsen hoever jullie stonden met jullie voorbereidingen.
Dit is hetgeen wij al hebben, zitten wij op schema of zien wij echt iets over het hoofd?

- Zaal
- Fotograaf
- Kleed
- Kostuum
- Uitnodigen gaan deze week in proefdruk
- Kapster
- Make-up
- Ceremoniemeester
- Wagen
- Ondertrouw
- DJ


Wat denken jullie?

Groetjes

Anne

Anne-France
16-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1195


Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik2-4-2014 10:45:54

Ringen?



Nathalie
14-8-2014
 Meld misbruik2-4-2014 10:53:43

Hey wij trouwen op 14-08-2014 :-)bij ons is de menu ook reeds besproken, de ringen hebben we al gereserveerd, menu kaarten zijn gemaakt mss nog een tip voor jou? Weet ook niet of je al gedacht hebt aan een foto locatie?

Al eens rond gekeken voor schoenen ?

Bij ons is alles in orde, enkel de uitnodigingen , hiervoor moeten we nog bij de drukker gaan voor alles te bekijken.

Veel succes :-)





Anne-France
16-8-2014
 Meld misbruik2-4-2014 10:58:18

Dank jullie wel.

De ringen daar gaan we de laatste keer dit weekend voor kijken en dan maken wij een keuze.
De locatie hebben wij voor de trouwfoto's.

Wij zijn inderdaad nog op zoek naar een leuke manier om de genodigde aan tafel te zetten. Wij willen niet werken met naamkaartjes want het maakt ons eigenlijk niet uit hoe ze aan tafel zitten, wel willen wij bepalen aan welke tafel ze zitten en met wie. Voor dit laatste zoeken wij nog een leuk idee..

Dank jullie voor de snelle antwoorden! Jullie ook veel succes!



Nathalie
14-8-2014
 Meld misbruik2-4-2014 12:09:34

Je kan mss een thema per tafel voorzien, ikzelf ben eens naar een trouwfeest geweest en zij hadden daar voorzien dat elke tafel een ander muziekthema had, bij het afroepen van de namen voor aan tafel te gaan speelde ze dan telkens muziek uit dat thema. Is misschien eens een idee, je moet er natuurlijk wel voor zijn he ;-)



tatjana
16-8-2014
 Meld misbruik2-4-2014 15:37:51

Hier ook een 16/08 bruidje !
Wij staan ongeveer even ver , juist onze ringen zijn al besteld en onze uitnodigingen zijn klaar



Charlene
16-8-2014
 Meld misbruik2-4-2014 18:14:31

Wij staan ook zover, behalve het kostuum van me ventje. Hij wilt er nog even mee wachten.
Ook hebben we de bedankingjes zelfgemaakt, gewoon nog opvullen.
- de ringen,
- naamkaartjes+menukaarten+dj requestkaartjes staan klaar voor te printen
- uitnodiging liggen klaar.
- accessoires en schoenen bruid
- misboekje moet nog goedgekeurd worden en de muziek ook

Denk dat dat het zo een beetje is.



Wendy

 Meld misbruik2-4-2014 19:08:05

Wij trouwen een weekje ervoor. Ik begin al te stressen als ik dit allemaal lees. Wij moeten nog ringen, kostuums suite, uitnodigingen weten we wat we willen alleen nog naar drukker gaan. Zit nog maar Halfweg aan mijn misboekje.nog bezig aan de adressenlijst van de genodigden. De rest is wel in grote lijnen geregeld maar toch moet alles nog precies besproken worden met dj ceremoniemeester, bloemist, zaal enz. En we zoeken nog een datum voor de wettelijke trouw! Nog veel werk dus!



mariem
16-8-2014
 Meld misbruik2-4-2014 21:19:46

Als je van plan bent om op huwelijksreis te gaan, daar ook voor informeren misschien?

Toffe datum!



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik3-4-2014 8:32:23

Heyla

Wij trouwen maar een weekje vroeger en hebben al
- Zaal
- Fotograaf en videograaf
- Kleed en schoenen en assecoires
- Kostuum
- Uitnodigen zijn bij de drukker
- Kapster
- Make-up
- Ondertrouw
- DJ
- ringen
- bedankjes + bedankjes ouders
- versiering en assecoires huwelijk
- bruidsboeket
- hotel
- misboekje is bij de drukker
- huwelijkskaars




Anne-France
16-8-2014
 Meld misbruik3-4-2014 15:04:21

Bedankt voor de reacties!

Alle reacties zijn erg nuttig want heb ondertussen een duidelijk to do lijstje gemaakt ;-)

Bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...