Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Begint te korten

  1-4-2014 16:28:03
Hoi,

Met nog 73 dagen te gaan, begint het hier te korten. De stress begint dus stilletjes aan te komen en dat laat zich al voelen. Heb ondertussen een maagontsteking (nu wel een gevoelige maag) en het is nog 2,5 maand tot aan den trouw. We zijn wel goed op schema, dus ik snap zelf ook niet goed vanwaar het komt, maar onbewust blijkbaar toch harder mee bezig dan ik dacht.
Iemand ideetjes om de stress te minderen? Want ik denk dat dit hier anders niet echt op ga betere..
Merci!

Tessa
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 846


lien
15-3-2014
 Meld misbruik1-4-2014 17:54:27

Bach bloesems, dat heeft mij echt geholpen als ik er even doorzat.



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik1-4-2014 18:02:36

Sedinal



kevin
14-6-2014
 Meld misbruik1-4-2014 19:24:27

hey tessa,

wij hebben dezelfde datum als jullie,fijn!

bij ons is ook alles zo goed als gepland.

ik weet niet echt wat er kan helpen tegen de stress maar ik denk dat je zoals ik zelf doe,geregeld uwen dag is moet overlopen,zowel overdag als je aant wegdromen bent of als je gaat slapen.

ik vind het echt fantastisch als ge u eigen kunt inbeelden,hoe heel de dag eruit gaat zien.

voor de rest zou ik gewoon zeggen geniet van elke moment en maak er net zoals ons een fantastische 14 juni 2014 van.


vele groetjes kevin en danielle




Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik2-4-2014 12:11:50

Wij ook op dezelfde dag! Ik heb ook wel wat stress en kan soms daardoor tegen mensen een beetje mij afreageren terwijl zij er niet aan kunnen doen.

Sedinal plus zou een goed middeltje moeten zijn zegt mijn dokter. Ben er nog niet mee begonnen maarja.

Bij ons ook juist nog details te regelen maar toch blijft er altijd iets hangen dat ik wel iets zou kunnen vergeten zijn!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...