Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen dilemma

  1-4-2014 11:38:54
Dag toekomstige bruidjes!
Ik ben mijn trouwschoenen aan het inlopen, maar ze beginnen te knellen aan mijn tenen. Dus ik begin te panikeren dat ik op onze trouwdag niet de hele dag mijn schoenen ga kunnen dragen. In de winkel waren ze perfect!
Ik ben nu op zoek naar andere schoenen met hakhoogte 8 cm, maar wil daar niet weer honderden euro's aan spenderen, want achteraf draag je die bijna toch niet meer. Tenzij het schoenen zijn die ik kan door dragen. Dat zou eigenlijk nog het beste zijn, maar ik ben hopeloos aan het zoeken, maar ik vind niet direct iets. Iemand tips hiervoor? Het moeten hoge schoenen zijn omdat ik niet zo goed plat kan lopen en mijn kleed zal anders te lang komen en ik zou niet graag hebben dat het sleept langs voor.
Ik heb nog 28 dagen, maar als ik andere schoenen vind moeten die nog ingelopen worden, dus de tijd dringt...
Zonnige groetjes!

L & E
30-4-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1081


Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik1-4-2014 11:45:35

Het hangt er een beetje vanaf wat je smaak is! Want er zijn vele mooie schoenen die je kan aandoen op je bruidsjurk met die hakhoogte.
Alles hangt ook af van de kleur van je schoenen,als je echte "bruidschoenen" wilt dan word het misschien inderdaad wat moeilijker...

Mss is het handig om hier een linkje te plaatsen van jou smaak schoenen zodat we je dan verder kunnen helpen!

Groetjes



L & E
30-4-2014
 Meld misbruik1-4-2014 11:54:33

Het zouden gewoon witte of ivoor kleurige schoenen moeten zijn, het moet niet perse van bruidsschoenen zijn...



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik1-4-2014 12:01:58

Kan je niet gewoon deze schoenen even op de leest laten zetten bij een schoenmaker of bij de winkel? Als ze deze een paar uur "rekken" dan zal je echt het verschil voelen. Mijn mama heeft dit ook laten doen met haar schoenen en geen knellend gevoel meer.



Wendy
23-8-2014
 Meld misbruik1-4-2014 12:51:20

http://www.zalando.be/damesschoenen-pumps/_wit/

misschien vind je hier iets tussen?



Ann
26-5-2014
 Meld misbruik1-4-2014 21:01:25

Een vriendin van mij had dit ook voor maar heeft een trucje gevonden dat blijkbaar werkte: schoen bomvol krantenpapier duwen, dan in plastic zak voor 24u in de vriezer. Dan uithalen en ze met dikke kousen een uur inlopen. Zij zweert intussen bij dat trucje, misschien helpt het voor jou ook voldoende? Kost niets en je verliest er niets mee he. Groetjes



Sanne
22-3-2014
 Meld misbruik2-4-2014 14:06:04

Voor onder mijn kleed had ik pumps van 7cm hoog van het merk Soft Waves.
Zelf draag ik anders nooit hakken maar heb ze toch een hele dag kunnen aanhouden zonder maar ook ergens last van te hebben. Inlopen was ook bijna niet nodig, heb ze op voorhand 2x 1 uurtje aangehad en toen zaten ze perfect. Vind ze echt wel een aanrader, maar weet niet of er witte bij zijn dit seizoen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...