Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen in de openlucht

  1-4-2014 11:36:09
Hallo Allemaal, mijn eerste berichtje hier! Ik ben enkele weken geleden ten huwelijk gevraagd (joepie) en we zijn stilletjes aan eens aan het kijken hoe en waar we zouden willen trouwen. We zijn het er beide over eens dat we graag in openlucht zouden trouwen. Bijvoorbeeld in een bos of op een landgoed. Alles behalve op het strand (te groot risico voor veel wind en opstuivend zand). Nu weet ik niet zo goed waar te beginnen zoeken. Het maakt ons niet uit waar het ligt, als het ver rijden is overwegen we om overnachtingen te boeken voor onze gasten. Dus als jullie tips hebben om te trouwen in de openlucht...ik kan ze goed gebruiken :-).

Alvast bedankt,
Eline

Eline
20-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1923


Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik1-4-2014 11:54:24

Ik denk dat je hiervoor best naar het buitenland gaat... zeker als jullie datum 22 maart is. Lijkt me niet realistisch met het Belgische weertje



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik1-4-2014 12:02:51

goh chantal,dan heb ik, echt mazzel gehad,ik ben een goe 3 weken geleden getrouwd en ik had op 14 maart echt mooi weer hoor,lekker warm stralend zonnetje die op mijn schouders straalde,leuke buiten foto's kunnen maken,de dag nadien was idd wat minder,dat is belgië hee,alles of niets :p



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik1-4-2014 12:13:56

Dag Sandrine, dat bedoel ik: of je in België nu in de zomer of in de winter trouwt, je weet nooit wat het weer zal zijn. Dus om dan hier een openlucht huwelijk te doen ... ik weet het toch niet hoor. Met dan kans dat het toch binnen is omdat het weer te slecht is en teleurgesteld zijn. Als Eline echt openlucht wil, dan gaat ze best eens langs een reisbureau. De brochures die ik gezien heb, geven voldoende keuzes en mogelijkheden!



Eline
20-9-2014
 Meld misbruik1-4-2014 12:21:29

We zouden ergens in juli/augustus 2015 willen trouwen, maar omdat onze trouwdatum nog niet vastligt heb ik maar de datum ingevuld op mijn profiel van onze eerste date 6 jaar geleden :-). Sorry voor de verwarring!
Ik zou zeker wel een mooie witte tent huren, al is het maar voor de veiligheid! Want idd, in Belgie weet je nooit!




tania
31-5-2014
 Meld misbruik1-4-2014 12:25:14

Plan zeker een back up ! Wij trouwen op 31 Mei nu
Onze ceremonie zou ook buiten zijn deze is bij ons in de tuin van de feestzaal
maar als dit niet lukt door het weer wat in belgie wel eens kan
Zal het binnen zijn in nog een extra feestzaal
Maar ik hoop op goed weer !



Eline
20-9-2014
 Meld misbruik1-4-2014 13:00:55

Ja, een back-up plan zal ik zeker voorzien.
Wat voor ons beiden een optie zou kunnen zijn is dit http://www.situs.be/daverdisse/daverdisse.html
We zullen dan nog wel een witte tent huren daarbij. Wat vinden jullie hiervan?



brenda
7-7-2014
 Meld misbruik1-4-2014 18:00:56

Wij hebben een ceremonie buiten bij de vrije valk in hoeselt, zij hebben ook een groot overdekt terras of zelfs een veranda moest het toch regenen.



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik1-4-2014 21:46:26

idd chantal,mijn zus trouwde op 20 juli 2012 en eerst was het nogal bewolkt met de zon die stiekem kwam piepen,maar daarna was het bakken regen,het feest was buiten onder tenten en zelfs de regen kwam erdoor (de gaten) want ze had 2 tenten naast elkaar geplaatst dus door de openingen ging de regen erdoor,daarna was het nog gras dus was het helemaal nat :(



Jill
17-5-2014
 Meld misbruik1-4-2014 21:49:53

Ik hoop binnen 45 dagen ook in de openlucht te trouwen in het kasteeldomein van de heerlijckyt van Elsmeren in Geetbets (Vlaamsbrabant grens Limburg) hier zijn ook 26 gastenkamers. Wij hebben ook een backup binnen plan
Zoals dit koppel getrouwd is in deze feestlocatie lijkt me een droom (We gaan ons best doen, maar de onze zal wel niet zo schitterend al deze zijn) http://www.theprettyblog.com/wedding/carnival-wedding-b...



Jill
17-5-2014
 Meld misbruik1-4-2014 21:56:40

meer foto's van de ceremonie: http://www.wesleynulens.be/blog/tag/heerlijckyt-van-els...



Elien
20-9-2014
 Meld misbruik1-4-2014 23:11:07

Ik ben heel benieuwd om te horen hoe het bij jullie allemaal gegaan is en ik duim voor iedereen mee op GOED WEER :-)



Sanne
22-3-2014
 Meld misbruik2-4-2014 14:12:17

Heel mooie locatie in Daverdisse, zijn daar met het werk al 2x op teambuilding geweest. Het is echt zoals op de foto's ;-)



Shana
6-6-2015
 Meld misbruik9-4-2014 20:56:33

Hoi Eline,

Wij duimen ook voor goed weer en hebben gekozen voor een viering op Domein ' t Meersdael in Moerbeke-Waas.

Andere zalen waar dit mogelijk is:

Hof Ten Bosse - Heusden, Keysershof - Sinaai, Pauwkenshof-Destelbergen, Park West-Berchem

Succes met de zoektocht,

Shana



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info