Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilemma bruidstaart

  29-3-2014 21:12:17
Hallo bruidjes,

Zit een beetje met een dilemma, een gewone bruidstaart of een ijstaart.
Ik was eerst overtuigd voor een ijstaart maar mijn mama heeft me doen twijfelen, volgens haar eten niet zoveel mensen ijstaart maar wel biscuit taart.
Wat denken jullie ?
Wie kiest voor wat , en welke smaken hebben jullie het liefst,?
Voor de ijstaart welk ijs en voor de biscuit welke vulling ? Crème au beure of slagroom met fruit.
Ik moet volgende week beslissen en bestellen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes

wendy
24-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1260


sandra
13-9-2013
 Meld misbruik30-3-2014 8:57:30

Hey Wendy,


voor iedereen goed doen lukt toch niet, dus ik zou gewoon kiezen wat je zelf het lekkerste vindt! Bij ijstaart zou ik gewoon voor vanille kiezen, dat lusten de meeste mensen, eventueel afgewerkt met een andere smaak, of fruit, chocolade...


groetjes





Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik30-3-2014 9:51:48

Wij gaan voor een ijstaart. We lusten beiden geen biscuit en ik denk zelfs dat meer mensen ijstaart lusten dan biscuit. Onee smaak wordt vanille en warschijnlijk afgewerkt met rode vruchten



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik30-3-2014 12:35:30

Ik eet liever biscuit... Met slagroom en vers fruit.

Zoals hierboven gezegd: je kan niet voor iedereen goed doen dus neem wat je zelf het lekkerst vindt.



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik30-3-2014 16:19:11

Wij zijn ook voor biscuittaart gegaan. 2 taarten eigenlijk. Aangezien ik zelf geen zoetebek ben en geen 1 van de 2 graag lust hebben we maar op veilig gespeeld. Hetzelfde met de vulling. Het worden 2 keer 3 delen. Eerste deel met banketslagroom, 2deel met praline en derde deel met chocomouse. De andere taart hetzelfde concept maar de vulling dan omgedraaid.



krista
9-8-2013
 Meld misbruik30-3-2014 16:54:43

Hey Wendy,
je weet van waar onze taart kwam en hoe onze smaken liggen, enfin, ik denk toch dat je dat nog weet ;-) ....
Ik kan enkel zeggen volg jou smaak en jou gevoel...
Zoals de meeste zeggen, je kan niet goed doen voor iedereen.
Maar ik blijf erbij (zonder zoetebek te zijn) dat de meeste toch genieten van een fris stuk ijstaart ipv een zwaar stuk gebak.
Laat het ons weten als jij je beslissing hebt genomen..
Ik blijf nieuwsgierig :-D. X



Karen
23-5-2015
 Meld misbruik31-3-2014 9:15:26

Ik lust zelf geen biscuittaart, maar wel graag ijstaart. Maar zoals al gezegd, er gaan net zo goed mensen zijn voor wie het omgekeerd is.



An
20-6-2015
 Meld misbruik31-3-2014 10:11:52

Ik zou voor ijstaart gaan... vanille met beetje chocolade in gewerkt zou ik doen.
Met goed weer, of op een trouwfeest is het meestal toch altijd vrij warm tussen dat volk, dan smaakt ijs het beste vind ik...



Tiffany
7-9-2013
 Meld misbruik1-4-2014 10:48:56

Wij hadden gekozen voor een ijstaart met vanille en praliné.
Ik lust geen biscuit;
Buiten onze ijstaart hadden ze trouwens nog de keuze tussen verschillende andere taarten.



wendy
24-5-2014
 Meld misbruik10-4-2014 9:31:15

Hallo allemaal,

de kogel is door de kerk en tis de ijstaart geworden ;-)

@ krista, wij zijn gaan proeven waar jij je taart van had, en ik moet zeggen super lekker ijs! we hadden de smaken al gekozen en alles beetje geregeld, tot dat ik 1 u later ziek werd, blijkbaar kan ik het ijs daar niet verdragen.

nu heb ik iemand anders gevonden, super lekkere ijstaart met een laagje gebak er tussen, ik was helemaal verkocht , en het belangrijkste niet ziek geworden :-)

Alvast bedankt voor de goede raad allemaal :-)


groetjes van een nerveus bruidje (nog
43 dagen )



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...