Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fede di Oro

  28-3-2014 19:14:41
Hey iedereen!

Wij gaan nu dinsdag kijken voor trouwringen bij Fede di Oro. Hopelijk vinden we ons ding, maar door de vele goede commentaren hier maak ik me eigenlijk niet zoveel zorgen :-) Nu vroeg ik me af hoe de betaling juist in zijn werk gaat? Heb al wat zitten rondneuzen op hun website, maar vind niet meteen een antwoord. Is dit met een voorschot, of meteen het hele bedrag, of via overschrijving, of ...? Kwestie dat we daar niet willen betalen en er niet voldoende geld op de lopende rekening blijkt te staan :-) Alvast bedankt!

Groetjes,
Inge

Inge
13-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1149


Tessa
14-6-2014
 Meld misbruik28-3-2014 19:25:11

Wij hebben achteraf (een week erna ofzo) ineens het volledige bedrag overgeschreven..



Christ

 Meld misbruik29-3-2014 6:18:22

Wij gaven een voorschotje en betaalden bij afhaling van de ringen de rest...



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik29-3-2014 12:22:59

Wij hebben ook voorschot gegeven en toen ze de ringen zijn komen brengen hebben we het resterende bedrag betaald.

Dit kan natuurlijk ook per overschrijving maar ze sturen je een mailtje of je graag cash of met overschrijving betaald.



Inge
13-9-2014
 Meld misbruik29-3-2014 13:19:05

Mercikes voor de respons! Toch iets minder om me zorgen om te maken :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...