Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidstaart regio Mechelen/Antwerpen

  28-3-2014 10:24:15
Hallo,

Met nog 70 dagen op de teller ben ik op zoek naar tips voor een mooie en betaalbare "Amerikaanse bruidstaart"voor ca. 100 personen.
We verwachten 130 personen op het avondfeest en er is een dessertenbuffet, dus een taart voor 100 personen zal wel voldoende zijn zeker?

Iemand tips, kennen jullie iemand?
Alvast bedankt!

Vicky
7-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1389


Lien
13-9-2014
 Meld misbruik28-3-2014 10:44:05

Ik volg even mee :)



Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik28-3-2014 11:09:22

De kikkerprins taarten in Putte
http://www.dekikkerprinstaarten.be/



Inge
13-9-2014
 Meld misbruik28-3-2014 13:18:55

In Antwerpen heb je MoMade Cupcakes (met gelijknamige website). Hele vriendelijke man! Ik ben gaan kijken voor cupcakes, maar ze doen ook taarten en de voorbeelden die hij toonde waren echt prachtig! Ze zijn wel niet zo goedkoop, dus dat moet je zelf een beetje inschatten natuurlijk.. Groetjes!



Mrs to be
28-6-2014
 Meld misbruik28-3-2014 15:24:43

De Bakboetiek in Mechelen!



Vicky
7-6-2014
 Meld misbruik12-12-2014 10:50:11

Hebben helaas voor De Bakboetiek in Mechelen gekozen en dit is dan ook het enige dat serieus is misgelopen :-(.

2 dagen voor de trouw kreeg ik tel dat ze onze volledige beschrijving van de taart kwijt waren en dat de topper (poppetjes) die op de taart moesten komen er ook niet waren.

Ik ben er zeker van dat ze deze gewoon vergeten te bestellen zijn (was allemaal 3 maanden op voorhand doorgegeven!).
Alsof het nog niet erg genoeg was was ze ook nog eens onvriendelijk en kregen we de boodschap dat dit wel eens "kon gebeuren".

Ik kan deze helaas dus NIET aanbevelen.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...