Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aaaaarrgghhh! Waarom doet iedereen plots zo moeilijk?

  26-3-2014 11:19:06
Sorry, er moet me even iets van het hart...

Met nog 50 dagen op de teller lijkt het wel of iedereen plots moeilijk begint te doen!!!

Wij hebben vorige week onze uitnodigingen verstuurd.
Nu moeten we van mijn schoonvader 'familie' uitnodigen die ik nog maar 1x gezien heb in de 7jaar dat ik met mijn vriend al samen ben.
Mijn schoonvader en schoonmoeder zijn gescheiden waardoor nu ook zij wilt dat er familie van haar (die ik praktisch niet ken) moet uitgenodigd worden want als die anderen komen kan zij daarmee niet aan tafel......
Mijn zus wil ook plots niet meer naar ons huwelijk komen.. waarom?? weet ik eigenlijk niet!!!!
Vrienden (die al jaaaaaaren) supergoed overeenkomen, hebben nu plots slaande ruzie..

Het wordt mij allemaal even teveel!!

Ik weet dat je niet voor iedereen goed kan doen maar waarom kunnen ze niet allemaal nog even normaal doen tot alles voorbij is??

Iedereen zei mij dat een huwelijk altijd spanningen meebrengt en ik dacht dat dit bij ons zeker niet het geval ging zijn.... Apffff kheb mij duidelijk vergist!!





Niki
16-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1658


kelly
2-5-2014
 Meld misbruik26-3-2014 11:27:25

helemaal niet fijn niki

Hier kreeg ik ineens de vraag of ze hun kinderen mochten meebrengen ( enkel de naam van neef en zijn vriendin stonden op de uitnodiging)

Bij mijn zus haar huwelijk vorig jaar waren de kids mee uitgenodigd en hadden ze de kids niet mee ( omdat ze niet veel kunnen doen op z'n trouwfeest , hun woorden)

Het is niet dat de kids niet welkom zijn , we hebben zelf kids en die zullen wel op het feest aanwezig zijn , samen met mijn metekindje en de kids van mijn schoonzus

Maar we gingen het enkel tot die kids beperken omdat ik anders genoodzaakt ben om de kinderen van andere neven en nichten uit te nodigen en dan zouden we met zeker 15 kids zijn en dat zagen we niet zitten en liet ons budget ook niet toe

Ik heb mijn excuses aangeboden en het een beetje uitgelegd waarom maar ik krijg gewoon geen antwoord , het is ook niet mijn neef of vriendin dat het vroeg of ze mee mochten komen maar de vraag kwam van mijn tante

Dan heb je er die het kwalijk nemen dat ik de uitnodiging heb opgestuurd of niet persoonlijk heb afgegeven

Dan zijn er die zeggen zet me niet bij die aan tafel , zet mij bij die aan tafel ,....





Elke
7-6-2014
 Meld misbruik26-3-2014 11:46:41

Kelly, zooo herkenbaar (spijtig genoeg).........Bij vorige feesten bracht er niemand zijn kinderen mee en nu zeggen ze af bij ons (van horen zeggen)omdat de kinderen niet mogen meekomen:-) Van de rest heb ik nog geen klagen maar ik vrees dat dat nog komt:-) En het zou erg zijn dat ze de vergelijking zouden maken met je eigen kinderen hé. Heb ook de indruk dat een trouw plannen niet van een leien dakje loopt en had ook gedacht dat dat bij ons niet zo zou zijn:-)



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik26-3-2014 12:30:40

oh we hebben van sommige zelfs nog geen reactie gekregen , ok ze hebben nog tot volgende zaterdag ... maar bij iemand anders die een maand na ons trouwt kunnen ze wel reageren dat ze komen ( ze had dat via dat meisje haar fb laten weten ) maar om aan ons dan iets te laten weten dat kan niet , ik denk dat ik achter veel zelf ga moeten horen denk ik

Och ja dat zal overal wel zo zijn zeker




Niki
16-5-2014
 Meld misbruik26-3-2014 12:41:20

Dat van die kindjes hebben wij niet zoveel last van...
er komt weinig familie en veel vrienden dus een heel jong trouwfeest.
De kindjes die er al zijn, zijn nog baby'tjes dus die komen sowieso niet :-)

Voor de bevestigingen denk ik ook dat we zelf nog de laatste week zullen moeten bellen... veel vrienden gaan er vanuit: ze weten wel dat wij komen :-) er staat nochtans wel dat we een bevestiging verwachten... achjaaaaa!



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik26-3-2014 12:57:51

Bij ons zijn het al geen echte kinderen meer aangezien we zelf bijna 40 en 50 zijn, dit zijn al "grote"kinderen die best alleen kunnen blijven hé. Ik vrees ook dat iedereen de laatste minuut gaat afbellen of bevestigen....En Kelly ik had het inderdaad hier al eens gelezen wat die fb betreft:-) erg...ik zou me schamen in hun plek!!!



sara
14-6-2014
 Meld misbruik27-3-2014 9:30:04

Pfff... meiden we weten alvast dat we niet alleen zijn.
Blijkbaar zijn er velen die nog moeilijk willen doen bovenop de portie stress dat er reeds mee gepaard gaat... Uiteindelijk is het enkel jezelf en je ventje die belangrijk zijn.
Wou dat ik ook alles wat gemakkelijker van mij kon afschudden.



Niki
16-5-2014
 Meld misbruik27-3-2014 10:00:29

Achja, dat is waar Sara!
Gelukkig dat we alles hier wat van ons kunnen afzetten... tegen elkaar wat "zagen" helpt toch een klein beetje.... ;-) tis overal wel iets!
Maar we moeten onthouden dat het vooral onze dag is en dat we dit door niets of niemand mogen laten verpesten!!!



Sofie
19-7-2014
 Meld misbruik27-3-2014 19:46:26

Wij hebben van in het begin duidelijk gemaakt dat het ons trouwfeest wordt.
We hebben meteen meegedeeld dat wij geen familie uitnodigen dat we zelden of nooit zien. Focus je op de dingen die voor jouw belangrijk zijn en niet op datgene dat om jou heen gebeurt.
Het is een liefde/vreugdevolle dag je wil delen met mensen die jullie liefhebben.
Veel succes!



kim
14-6-2014
 Meld misbruik27-3-2014 21:52:45

@sofie, je hebt gelijk wij waren ook van die mening. Ik nodig alleen familie uit waar ik iets aan heb. Bij dat standpunt heb ik mij lang gehouden. Tot 1 maand geleden, dan is het uitgedraaid op 1 grote ruzie ( die ondertussen is bij gelegd), ik had geen respect voor de familie enzo ach ja. Vanaf dan heb ik gezegd foert ik nodig ze uit dan ben ik van al dat gezaag vanaf en kan niemand mij iets verwijten.
OK het is ons feest en je moet aan elkaar denken maar ik zou het ook niet fijn vinden als de helft van de familie met een zuur gezocht rond loopt!

X


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...