Nu Online
Momenteel zijn er 22 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Activiteiten voor de kinderen

  25-3-2014 10:31:22
Hallo iedereen, wij hebben op ons feest ong. 15 kids en voorzien 2 dames die deze zullen helpen bij het eten aan de kindertafels en met hen achteraf allerhand activiteiten zullen doen (kinderdansen, poppenkast of toneelstukje opvoeren, knutselen, etc...).
Het enige waar we ons onzeker over zijn is de betaling van deze dames, heeft er iemand een idee hoeveel je daar voor moet rekenen per uur?
Materiaal leveren wij en eten en drinken voor hem wordt natuurlijk ook door ons betaald. Alvast bedankt voor jullie input!


Herta
19-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1301


samantha
3-5-2014
 Meld misbruik25-3-2014 11:25:04

Beste Herta.

Ik zou er niet te veel voor geven wegens ze al mogen drinken en eten en dat betale jullie ook dus ergens betaal je ze dan eigelijk 2 maal zou er is goed over nadenken




Evy
28-6-2014
 Meld misbruik25-3-2014 11:32:01

Wettelijk gezien (via de bond bv) krijgt een babysit ongeveer 3€ per uur - in mijn tijd toch.
Je kan deze tarieven gerust opzoeken,en dit een beetje aan de omstandigheden aanpassen.
Rekening houdend met het feit dat ze al eten en drinken krijgen, vind ik dit niet slecht.




ann
5-7-2014
 Meld misbruik25-3-2014 12:14:04

Koop iets leuk voor hun (bv. cinematickets) dan staat er niet echt zo'n "prijs" op



sandra
18-7-2014
 Meld misbruik25-3-2014 12:19:19

Of aangezien het dames zijn, misschien een Rituals-verwenpakket?



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik25-3-2014 15:09:41

Kan je het op voorhand niet afspreken? Vraag hoeveel ze willen per uur. Ik zou er in ieder geval niet happy mee zijn om maar 3 euro per uur te krijgen. Babysitten is iets anders dan de hele dag met die kindjes bezig zijn hoor. Babysitten is gewoon oppassen en kijken, hier moet je meer uit je pijp komen :-)

Ik zou toch nu al vragen wat ze graag willen hebben per uur of voor de hele avond.



Herta
19-7-2014
 Meld misbruik25-3-2014 16:44:30


Ja we zien een van hen deze zaterdag en zullen het bespreken.
Probleem is dat ze dit zelf ook nog nooit gedaan hebben en wij ook niet.
De ene dame werkt normaalgezien als kleuterleidster, dus ze is het zeker gewoon om met kinderen bezig te zijn en hen allerhand activiteiten te bieden en we vinden ook dat de vergoeding dan ook aangepast moet zijn, maar anderzijds willen we natuurlijk ook niet veel te veel betalen.

Bedankt alvast voor jullie input!



Dominique
13-6-2014
 Meld misbruik25-3-2014 17:00:01

wij hebben 1 oppas voor 4 kids. Ze komt van 13 uur tot ongeveer 02.30 uur. Lange dag dus. Wij hebben een vergoeding van 100 euro aangeboden.



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik25-3-2014 18:08:08

Wij hebben een oppas voor onze eigen twee kindjes (4 jaar en 7 jaar).
Zij gaat van 's morgens vroeg 7 uur mee van de kapper tot het avondfeest.
Als onze kindjes moe zijn, gaat ze met hen naar huis en blijft bij ons slapen, tot wij thuiskomen. Ik heb met haar een prijs afgesproken (125 Euro). we hebben een berekening gemaakt aan 7 Euro per uur (dit vraagt zij ook wanneer ze babysit), en 20 Euro voor de nacht.
Het eten en drinken verrekenen, vind ik een beetje absurd, tenslotte vragen wij hen om op de kinderen te letten. En als iemand een ganse dag meegaat, vind ik dan ook dat ik voor eten en drinken zorg. Persoonlijk zou ik voor 3,5 Euro per uur, ook niet men tijd erin steken.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik25-3-2014 21:27:35

Onze babysit voor 2kids was aanwezig van 16 u en is mee blijven slapen op hotel. Als ze babysit, krijgt ze normaal 3,5 euro per uur. We hebben haar 50euro gegeven en ze was hier heel blij mee als zakcentje!



Herta
19-7-2014
 Meld misbruik31-3-2014 9:40:44

Hallo iedereen,

we hebben zaterdag ons even samengezet met een van de dames en we zijn op een prijs van 10 € per uur gekomen per persoon.
Aangezien ze allerhand activiteiten met de kindjes willen plannen en 15 kids blij moeten houden, vonden we dit ook een goede prijs. Zoals gezegd eten en drinken krijgen ze ook van ons en daar kon iedereen goed mee leven.

Alvast bedankt en voor feedback en hopelijk willen de kindjes ook meedoen, want ze zouden met hen een klein toneelstukje willen inoefenen om dan 's avonds te spelen.





muziek-huwelijk

 Meld misbruik20-4-2014 22:51:32

Beste Herta,

waar heb je deze dames gevonden? Wij hebben ook veel kindjes op onze trouwfeest en ik ben op zoek naar kinderanimatie.

Kan je mij een mailtje sturen naar info@muziek-huwelijk.be

Alvast bedankt op voorhand.

Natalia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...