TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
22-9-2007
|
11-1-2007 13:51:55
Bij ons kost de receptie € 14 pp. Méthode traditionelle, Kirr royal, trappist en fruitsap, 7 hapjes per persoon. Duurt 1u30. De 2e receptie voor het avondfeest kost € 10. Geen trappist, 5 hapjes pp en duurt 1u. Iemand die iets anders wenst, kan het aan de bar bestellen. Personen die de beide recepties doen (dichte familie) worden maar 1 keer gerekend. Ik denk dat de prijzen niet echt duurder of goedkoper zijn dan elders.
Els 22/09/2007
|
|
Wendy
5-5-2007
|
11-1-2007 14:05:24
Bij ons zijn er verschillende formules, diegene die wij hebben is 18€ pp voor schuimwijn en fruitsap, en 9 hapjes pp. Duurtijd 2u.Afhankelijk van het type hapjes en de dranken zijn de formules duurder (ook kirr bv, of champagne,..)
Groetjes,
Wendy 5.5.07
|
|
Veroniek
|
11-1-2007 14:35:55
Hoi
Bij ons kost de receptie ook 14 euro per persoon: schuimwijn, witte en rode wijn en fruitsap + warme en koude hapjes (regelmatig rondgaan) De receptie voor het avondfeest is 7 euro per persoon (zelfde systeem als bij de eerste receptie).
Veel succes!
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Lobke
6-7-2007
|
11-1-2007 15:08:19
Wij doen in de namiddag een receptie. Wij komen uit op 22 euro pp. Daarvoor heeft men gedurende 1,5 à 2 uur 10 hapjes en kan men kiezen tussen fruitsap en Cava-champagne (ik weet niet meer of er ook andere frisdranken of bieren zijn, veronderstel van wel).
Voor de avondontvangst (45 min) hebben ook weer een receptie en die kost dan 12 euro pp.
Groetjes, Lobke.
|
|
Véronique
16-6-2007
|
11-1-2007 16:08:03
Onze receptie in de namiddag kost €22/pers. Inbegrepen is verse fruitsap en Cava (indien de mensen het vragen kan je ook frisdrank of bier krijgen) Wanneer het heel warm is wordt er ook rondgegaan met water. Er zijn 10hapjes/pers. Voor de kindjes worden er ook snoepjes en ijsjes voorzien. Receptie zal 2uur duren. Voor de mensen die naar het diner komen is er een receptie voorzien waar ook Cava en verse fruitsap wordt geschonken en dan worden er ook wat hapjes voorzien, dit zal ongeveer 45min duren. Groetjes, Véro
|
|
saskia
7-9-2007
|
11-1-2007 22:12:23
bij ons kan je kiezen uit verschillende formules; wij kiezen voor anderhalf uur met schuimwijn en fruitsap en twaalf hapjes per persoon. dit kost 10,50 euro per persoon. één uur met zelfde formule kost 10 euro per persoon, met champagne ipv schuimwijn is het duurder maar dat weet ik niet meer precies.
sas677
|
|
Astrid
8-9-2007
|
12-1-2007 10:17:59
Hey Patricia,
als ik me niet vergis is 't Driessent eigendom van Bart Claes. Wij hebben ook Bart Claes als cateraar (in Faculty Club in Leuven) en betalen voor een receptie van 2 uur ongeveer 30 euro/pp. Dit houdt in champagne, vers fruitsap, witte en rode wijn, bieren, waters en frisdranken en 7 hapjes. Als je een schuimwijn neemt ipv champagne was het - dacht ik - 22 euro/pp. Vraag anders eens de prijzen rechtstreeks aan Bart Claes zelf, hij stuurde ons zonder probleem enkele voorstellen door (want je kan nog kiezen in de hoeveelheid en de soort van de hapjes ook).
groetjes, Astrid 08.09.2007
|
|
Katrien
18-8-2006
|
12-1-2007 13:29:40
Wij hadden een receptie met ongeveer hetzelfde aantal personen. We betaalden € 6 p.p. voor 6 hapjes. En champagne per fles € 30 en fruitsap per fles €10 (denk ik). In totaal waren er - ondanks het warme weer - maar zo een 30 flessen gedronken (gemengd) dus onze receptie viel qua kostprijs goed mee. Bier en andere zaken werden gewoon meegerekend in forfait van het diner - dus niet betaald. In totaal was dat dus iets van een € 16 p.p. geloof ik... Wij wilden echt per fles en niet met forfait betalen bij receptie want daar heb je veel meer mensen die niet afkomen en bij vooropgestelde forfait is dat moeilijker te regelen achteraf. Veel succes met de verdere regelingen
Groetjes Katrien
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|