Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

New York

  24-3-2014 10:43:06
Hallo allemaal!!

Zijn er mensen die al in New York geweest zijn en eventueel een verslagje of tips kunnen geven wat we best kunnen zien of hoe we de dagen inplannen?
We gaan 6 volledige dagen daar zijn en willen veel zien :)
Ik heb al van alles opgezocht maar wie weet kom ik hier nog meer of betere tips tegen.

Dank je !!

Claudia
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1516


Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik24-3-2014 13:23:03

Dit ga ik ff volge. Wij gaan ofwel nr new york ofwel miami. Zijn er nog ni uit...



Inge
13-9-2014
 Meld misbruik24-3-2014 16:49:47

Dag Claudia,

Ik ben drie jaar geleden 10 dagen in New York geweest! De zaken die mij het meest zijn bijgebleven, zijn eigenlijk ook de typische zaken waar je aan denkt bij New York:
- Ellis Island: interessant museum, zeker omdat je je echt op de plek bevindt waar het over gaat.
- Vrijheidsbeeld: wij zijn er niet in geweest (er worden slechts een beperkt aantal tickets per dag voorzien), maar je kan het eiland combineren met Ellis Island, zo heb je het toch eens van dichtbij gezien en je hebt er een prachtig zicht op de skyline van de stad.
- Empire State: prachtig uitzicht (wij waren er in de winter, dus dan was het maar 5 minuutjes aanschuiven)
- Guggenheim: heeft altijd andere exposities
- Central Park (uiteraard :-))
- Times Square: te bezoeken als het al donker is, overdag is het toch anders.
- Een echte show "on Broadway": wij zijn toen naar Mary Poppins gaan kijken en het was echt geweldig! Ze doen vaak acties (vb twee voor de prijs van 1) die je denk ik ook kan terugvinden op internet (officiële site van Broadway?). Wij zijn toen voor ongeveer 35 dollar per persoon kunnen gaan ipv 70.
- The West Village: zeer leuke buurt, geeft een wat meer karaktervol New York weer (oudere huizen enz)
- Brooklyn en Williamsburg: leuke winkeltjes en een alternatievere sfeer dan in Manhattan zelf.
- The High Line: hebben wij toen niet gedaan, maar hoor er alleen goede zaken over.

Hopelijk ben je er iets mee!
Groetjes



veronique
28-6-2014
 Meld misbruik24-3-2014 17:00:04

Hey wanneer gaan jullie, wij trouwen 28/6 en zijn 30/6 ook opweg naar NY!



Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik24-3-2014 17:11:09

Inge weet je nog hoeveel die reis ongeveer gekost heeft?
Groetjes



Inge
13-9-2014
 Meld misbruik24-3-2014 18:40:44

Ik ben toen met twee vriendinnen naar ginder getrokken, dus het was wel low budget (we studeerden nog) :-) Ik denk dat we toen zo'n 300€ aan de vluchten betaald hebben (via Connections) en 250€ aan de jeugdherberg. Kan ook zijn dat het omgekeerd was :-)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik25-3-2014 19:47:36

Ik vind de new york pass een echte aanrader, zeker als je een tijdje er bent! Wij vonden het volgende fantastisch: ellis island, helikoptervlucht, high line, chelsea market, gewoon door de straten lopen en de sfeer opsnuiven, zondag in central park,... Ik kan nog even doorgaan hoor hihi



Claudia
14-6-2014
 Meld misbruik27-3-2014 12:42:20

Zalig!! Ik krijg er nog meer zin in!! Wij trouwen 14/6 en vertrekken 16/6 :D
Ik ga jullie tips zeker onthouden!!



carin
27-6-2015
 Meld misbruik28-3-2014 10:16:25

Als er nog tips zijn welkom, want zie dit ook reeds zitten. Alleen nog mijn schatje erwarm voor maken.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik28-3-2014 11:24:06

Op deze website vind je ook wat reisverslagen oa van NY terug: http://www.mattrob.nl/


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums