Nu Online
Momenteel zijn er 18 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje

  23-3-2014 15:59:15

Hey allemaal

Ik wou vandaag beginnen aan ons misboekje, maar ik ben tot de vaststelling gekomen dat ik niet echt weet hoe ik hieraan moet beginnen. Is er iemand die mij een voorbeeld van een misboekje kan bezorgen?

Alvast héél erg bedankt!!

Eve
22-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 874


Shari
30-4-2014
 Meld misbruik24-3-2014 8:12:10

hoi Eve,

ben je al op gesprek geweest bij de pastoor? wij hebben 2 weken geleden ons eerste gesprek gehad en ik heb bijna alle voorbereiding die ik had gemaakt kunnen laten varen. ik had heel veel dingen die er niet in moeten veel dingen niet die er wel in moeten en veel te weinig muziek. ik heb een voorbeeld misboekje mee gekregen en die als rode draad gebruikt. morgen hebben we ons 2e gesprek en dan heb ik hopelijk ook de goedkeuring van mijn boekje. Als ik die heb wil ik het je gerust doorsturen!

laat het maar weten;)



Anne
24-5-2014
 Meld misbruik24-3-2014 9:08:57

Best Shari

Ik ben ook bezig met mijn misboekje en zou ook wel een voorbeeldje kunnen gebruiken. Zou je mij dat van jou/het voorbeeld van de pastoor kunnen doormailen aub (anne_meeussen@hotmail.com)?

Alvast bedankt!



Shari
30-4-2014
 Meld misbruik24-3-2014 11:16:56

Hoi Anne,

ik heb nu de voorlopige versie die onze pastoor aan het nakijken is wel al op computer staan maar zullen we afspreken dat ik de gekeurde versie door stuur? het boekje wat ik heb is een echt boekje wat ik wel als rode draad gebruikt heb, ik vermoed dat mijn boekje nu wel goed gaat zijn ik heb alleen een beetje twijfels bij de muziek omdat mijn lieve schat perce een ac/dc liedje er in wouw. ik hoop morgen de goedkeuring te hebben :) wat wel belangrijk is dat we een mis hebben mer eucharistie viering want je kan ook eentje zonder hebben



Eve
22-8-2014
 Meld misbruik24-3-2014 12:05:49

Hey Shari

Dat zou heel vriendelijk van je zijn! Wij hebben binnen twee weken een afspraak met de pastoor... Ik wou tegen dan al iets hebben om hem voor te leggen... Als jouw boekje goedgekeurd wordt, mag je het me zeker doorsturen! Dikke merci!



Anne
24-5-2014
 Meld misbruik24-3-2014 12:58:18

Hey Shari

Wij hebben vrijdagavond een afspraak met onze pastoor en ik heb wel een begin van een boekje al maar twijfel enorm of de volgorde ok is en of er op de juiste plaatsen liedjes zijn ingebouwd...

Dus als je jou voorlopige versie al eens kan doorsturen kan ik al eens zien of we juist bezig zijn en kan ik toch met iets meer vertrouwen naar de pastoor trekken :-)

Groetjes
Anne

btw: wij zouden ook voor een viering met eucharistie willen gaan



Shari
30-4-2014
 Meld misbruik24-3-2014 13:31:01

Hoi Anne, kan je dan eventjes je mailadres geven? ik ben vrij zeker dat het okay is hoor maar ga toch pas na morgen avond gerust zijn



samantha
3-5-2014
 Meld misbruik25-3-2014 10:03:10

beste evi

ik ben vanaf gistere klaar met mijn misboekje en hij is helemaal goed gekeurd volgorden enal

als je wilt zal ik hem u doorsturen





Eve
22-8-2014
 Meld misbruik26-3-2014 14:35:04

Samantha, dat zou heel fijn zijn! Mijn mailadres: evelientjeuh_6@hotmail.com Bedankt!!!



Marieke
18-4-2015
 Meld misbruik28-3-2014 10:44:09

Ik kan ook www.misboekjemaken.be aanbevelen, vond het een goede inleiding over hoe je eraan moet beginnen :-) Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...