Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite kledij regio dendermonde

  21-3-2014 23:29:37
hoi , ik heb een vriendin die binnenkort naar een huwelijk moet van haar schoonzus (dus suite) en zij is nu opzoek naar een lang mooi kleed maar wel voor een klein budget . nu vroeg ze aan mij wat raad en ik ken wel een reeks bruidwinkels en ook outletshops maar dan voornamelijk in mijn streek ( de west vlaanders) . mijn vriendin is van dendermonde dus graag had ik geweten of er nog winkels in de streek waren die ik kan aanraden .
dusver heb ik boutique couture (sint niklaas ) pierre yves outlet (deinze) en ann sophie smartshopping ( sint maartens latem ) .
Kennen er dames van de dendermonde streek nog winkels met mooie suite (gala kledij) maar voor een zacht prijsje ??
alvast bedankt voor de antwoorden

tima
8-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1624


Melissa
9-8-2014
 Meld misbruik22-3-2014 11:04:49

Couture Ann in Aalst, maar ken daar wel de prijzen niet van!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...