Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

terug van 0 beginnen :s

  21-3-2014 23:02:11
Juist een mail gekregen van ons reisbureau, waar ik de laatste maand voor vreesde word toch waarheid.
Onze huwelijksreis ging naar Egypte, een week nijlcruise (cultuur) en een week hurgada (strand en excursies).
Met de huidige rellen daar zijn dus ook de vluchten voor oktober definitief geannuleerd :S
We hadden al zoveel moeite om een bestemming te vinden, die ons beiden lag en die een beetje van alles had.
Nu moeten we dus terug opnieuw beginnen te zoeken
Ze geven ons de keuze kosteloos bestemming en datum veranderen of kosteloos annuleren en geld terug.
We willen een huwelijksreis , maar naar waar ???
Heeft er iemand iedeeen of ervaringen ?

Ann
27-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1158


Lien
13-9-2014
 Meld misbruik21-3-2014 23:40:07

Wij gaan op huwelijksreis naar Londen, willen daar allebei graag naartoe maar is er nog nooit van gekomen en we willen graag meer dan een citytripje van 2 dagen doen dus leek onze huwelijksreis daar de perfecte moment voor omdat het dan toch allemaal net iets meer mag kosten.
Kijk gewoon even samen in wat reisboeken, ga eens langs de bibliotheek en neem wat boeken over reizen mee of zoek wat rond op internet en kijk eens welke bestemming jullie nog zou liggen. Of je kan er ook iets speciaals van maken en Europa rondreizen of met de camper door Amerika/Spanje/...
Tegenwoordig kan je ook je eigen privé stukje eiland afhuren voor betaalbare prijzen , misschien is dat ook wel leuk?



Sophie
29-8-2015
 Meld misbruik22-3-2014 2:35:15

Hey Ann,

Met welke maatschappij was dat? Mijn ouders zitten momenteel in Hurghada, en daar zijn echt totaal geen problemen hoor! Ze gaan ook in september terug, hebben die tickets al geboekt en nog geen bericht gekregen dat dat niet kan doorgaan... Ben zelf ook al vaak in Egypte geweest en veel van die berichten zijn jammer genoeg zwaar overroepen. Vooral pijnlijk voor de mensen daar die voor het overgrote deel leven van het toerisme. En het is echt wel een prachtig land om naartoe te gaan! Ik hoop dat je het toch ooit nog es kan doen :-)




Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik22-3-2014 8:35:12

Hey Ann,
wat verwachten jullie van de reis en wat is jullie budget?
Wij gaan normaalgezien naar de kaapverdische eilanden (Cabo Verde). Daar kan je ook tussen eilanden varen en het lijkt mij daar zalig vertoeven!

Grtjs
Sylvie

P.S. Succes met de zoektocht maar ik ben ervan overtuigd dat jullie wel iets zullen vinden hoor!



Shari
30-4-2014
 Meld misbruik22-3-2014 9:23:16

wij hadden dat ook, pas op kostenloos is niet echt kostenloos hoor! want ik ben eerlijk redelijk pissed off. wij hebben vorige week pas mogen omruilen voor 1 mei te vertrekken. er was voor ons niet veel keuze meer aangezien onze verwachtingen waren warm weer en een all in met redelijk wat voedingskeuze.

onze vertrekdatum (tussen 1 en 3 mei) was de enige andere bestemming die ze nog hadden waar redelijk wat zon is de dominicaanse. allemaal goed en wel maar we hadden in december of januari geboekt en hadden een serieuze vroegboekkorting die we nu gewoon kwijt waren. ook de jonggehuwde korting die we hadden gekregen zijn we nu kwijt.

wat zich vertaald in we hadden ongeveer 500 euro korting op de reis maar die word nergens gecompenseerd. waardoor we 600 euro voor de nieuwe reis moeten bij betalen. ergens vind ik dit niet logisch aangezien we goed optijd waren om te boeken en ik vind dat ze ons hadden moeten laten kiezen voor het originele bedrag van de reis dan moesten we nog bij betalen maar dan was het niet zo veel op 2 weken betaald te moeten hebben. en geld terug was ook een optie maar we zouden het pas over een 2 weken hebben en dan zaten we dus minder dan ene maand voor vertrek en dan hadden we misschien geen reis meer. allesinds de laatste keer dat ik daar ga boeken



Veva
28-9-2013
 Meld misbruik22-3-2014 13:52:38

Hey,

heel heel heel erg herkenbaar! Vorig jaar hetzelfde meegemaakt voor onze huwelijksreis in oktober. Zelfde scenario als jou: nijlcruise + Hurghada.

Wij hebben gekozen voor Marokko als alternatief. Weekje Marrakech en weekje Agadir en dat was een zeer leuk en mooi alternatief.

We hebben gezegd dat als we 10 jaar getrouwd zijn we de reis naar Egypte opnieuw gaan proberen te doen. 5 jaar getrouwd = Westkust Amerika. Whipie!



Claudia
14-6-2014
 Meld misbruik24-3-2014 10:35:43

Westkust Amerika, zeer leuke, mooie, zalige aanrader!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums