Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveelheid wijn en cava?

  19-3-2014 11:34:02
Hey iedereen,

Wij hebben een parochiezaal met vaste brouwer van de zaal maar moeten wel wijn en cava zelf voorzien.
We kunnen dit via de traiteur doen maar dit is vrij prijzig, dus nu waren we aan het zien om zelf wijn en cava aan te kopen. Wij hebben 140p ongeveer. Hoeveel zouden we hier dan voor moeten voorzien?

Iemand een idee?

Marjan
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1624


LB.

 Meld misbruik19-3-2014 12:44:31

colruyt of delhaize nemen dikwijls overschotten terug als je grote hoeveelheden afneemt voor feesten.



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik19-3-2014 13:20:59

Sowieso naar Colruyt gaan!

De wijnadviseur geeft je heel goede adviezen!!
Wij hebben onlangs een groot feest gegeven voor de schoonmoeder haar 50st verjaardag. Het budget was €5 per fles. Zij kan u heel goed helpen met je keuze. Je kunt ook enkele flessen wijn kopen en thuis uit proberen.
Zij nemen inderdaad grote hoeveelheden terug... Is altijd fijn...



Els
2-8-2014
 Meld misbruik19-3-2014 13:58:27

Ik zou mijn wijn halen bij een wijnhandelaar. In Beernem zit er ene en daar kan je ook overschot terugbrengen. De zalen zelf rekenen ongeveer voor een receptie van 1 u 1/3 à 1/2 fles cava per persoon. Voor de wijn 1/2 à 2/3 per persoon.



kathleen
1-8-2014
 Meld misbruik19-3-2014 21:48:32

@Els, heb je daar zelf al wijn besteld in Beernem? Hoe heet die handelaar? Ben ook gewoon om naar Colruyt te gaan maar mss eens de moeite om daar te informeren. Wert je de gemiddelde prijs van fles? Auchan is ook altijd de moeite vooral voor de cava!!



Els
2-8-2014
 Meld misbruik19-3-2014 22:35:48

Wij hebben daar al wijn gekocht ja. Een heel vriendelijke mens en je mag daar ook gaan proeven. Ik heb dat daar leren kennen door mijn neef die zelf traiteur is.

Www.universalwine.be



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik22-3-2014 19:37:49

Wij moesten onze cava voor receptie op stadhuis zelf voorzien. Hebben bij Delhaize onlangs de cava gekocht 2+1 gratis en zo veel euro's bespaard. Ons hebben ze wel verteld dat je vanaf 24 flessen 10% korting krijgt, tenzij er promoties zijn maar van overschot terugbrengen hebben ze ons bij Delhaize niks gezegd. En ik denk dat dit ook niet het geval is.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...