Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk onder de 100!!

  17-3-2014 19:40:08
Yes yes,

Al 5 dagen onder de 100, niet te geloven dat ik aan over de 500 begonnen ben
Leuke ervan is dan natuurlijk wel dat je tijd genoeg hebt om alles te plannen en de zenuwen dan ook volledig onder controle zijn.
Benieuwd of ik binnen 2 maand of zo nog zo zal praten

Dus de grote dingen zijn allemaal in orde en nu is het wel leuk om met de details bezig te zijn : fotolocaties zoeken, bedankjes in elkaar knutselen, muziek doornemen met DJ, brainstormen over het boeket....

En het leukste van al, de laatste details van mijn kleed bespreken
Ik heb het naar een eigen ontwerp (met hulp van een getuige die kan tekenen) laten maken en das zo leuk. Je ziet het keer op keer mooier worden, je hebt het gevoel dat je erin groeit.
Kan ni wachten tot onze dag om het aan mijn ventje te kunnen showen.
Mr zoals ik hem ken zal hij het eerst moeten laten bezinken om dan te kunnen zeggen wat hij ervan vindt Alhoewel, mannen kunnen soms verrassend uit de hoek komen hé.

Op naar de 50 nu




diny
21-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 953


Cindy
21-6-2014
 Meld misbruik18-3-2014 20:03:07

Wij trouwen op dezelfde dag :D
hier ga ik nu ook weer wat verder door met men bedankjes ineen te steken :D
voor mijn boeket vind ik hortensia's best wel mooi en in blauw ons kleurthema :D
nu nog hopen dat onze bloemist deze heeft :D

wat speciaal dat je zelf je kleed hebt ontworpen!
elke dag er hier voorbij gaat hoe meer ik begin te twijfelen over mijn kleed =D



diny
21-6-2014
 Meld misbruik18-3-2014 22:32:46

Super, samen aftellen Hpl mag het dan echt zomer zijn hé
En is mijn mama haar verjaardag dan ook, dus dubbel feest hier

Ik ga voor aronskelken gaan, alleen nog ni zeker welk kleur. Denk eerder wit wan heb al een opvallend kleed (bordeaux)
Ons thema is reizen, en uitnodigingen zijn dan ook vliegtuig tickets
Voor de plaatsaanduiding maken we dan mini versies met een bestemming erop waar er dan een foto van op de tafel zal zijn met ons erop

Zijn die twijfels gewoon niet zenuwen en de perfectie willen bereiken? Ben zeker dat ik ook nog ga zeggen van dit hier en dat daar
Komt wel in orde, ben ik zeker van. Als je het volledife plaatje zal zien met je kapsel, juwelen, bruin kleurtje... zal je wel een ander gevoel krijgen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...