Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

candy buffet

  16-3-2014 14:46:02
Hoi ladies,

Met nog 103 dagen op de teller begin ik toch wat stress te krijgen want mijn to do lijst is nog lang :-). Aangezien ik van jullie altijd geweldig advies krijg opnieuw een vraagje.

We zouden als bedankjes een candy buffet willen plaatsen.
Waar kan ik best terecht voor vintage glazen snoeppotten, schepjes en zakjes?

Ik wil graag wit en roos snoep. Zoals grote lolly's wit en roze gestreept.
Waar kan ik dit vinden?

En wat vinden jullie van dit idee?

Thx voor jullie hulp!

Bianca
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1699


Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik16-3-2014 18:07:12

Hey Bianca,

ik vind het alvast een super idee. Zakjes zal het gemakkelijkst gaan denk ik - dit vind je vrij snel online maar bv ook in de Ava.
Voor de schepjes (en eventueel snoeppotten) kan je mss eens luisteren in de snoepwinkel 'olleke bolleke'. Misschien kan je ze daar voor een prijsje overkopen. En anders Ikea of Dille&Kamille.

Onderstaande is ook wel leuke voor potten maar geen idee of ze in België leveren (staat wss wel ergens op hun site)
http://www.snoeppotten.nl/

Grtjs



Jolien
5-9-2015
 Meld misbruik16-3-2014 19:47:40

zo'n lolly's vind je in zucherro in Brugge, daar maken ze ze nog met de hand en in de kleuren die je zelf wenst!



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik16-3-2014 21:06:36

Wij willen ook een candy-buffet.

Voor snoeppotjes gaan we naar Ikea :-)
En kijk eens op Pinterest voor leuke tekstideeën voor op jullie zakjes :-) - dat gaan wij ook doen :-)



ann
5-7-2014
 Meld misbruik17-3-2014 9:36:03

Action heeft ongetwijfeld leuke potten voor geen geld.
Voor de snoepjes heb je in bijna elke grote stad zo'n echt roze snoepwinkeltje.



aline
23-8-2014
 Meld misbruik17-3-2014 15:51:49

Hey! Ik heb voor ons candybuffet al schepjes en zakjes besteld via amazon... Bij Action hebben ze inderdaad heel leuke potten voor weinig geld. best af en toe eens kijken wat ze in aanbieding hebben. Voor snoep bestellen wij waarschijnlijk via de website www.suikerdraakje.be.



jessy
1-8-2015
 Meld misbruik17-3-2014 17:23:27

Die snoepjes op die site's zijn wel allemaal duur zo te zien!?
Wij dachten ze gewoon in de Makro te gaan kopen, geloof wel dat ze daar goedkoper zijn.
Op de volgende site ook wel leuke dingen te vinden voor candy buffet:
http://www.styleyourparty.be/




Bianca
28-6-2014
 Meld misbruik18-3-2014 14:17:05

Thx voor de tips dames!

Ben al gisteren eens gaan piepen bij de Action, en daar heb je inderdaad heel wat mooie potten voor weinig geld.
Had er alleen graag zo een paar vrij grote met deksel gehad, omdat de snoepjes er toch hele avond staan...

@Sylvie bedankt voor de tip van Ava. Daar ga ik morgen ook eens kijken. We hebben er niet echt eentje vlakbij waardoor ik die winkel steeds vergeet.

@Jolien ik ben een grote Pinterest van :-) Het idee komt daar eigenlijk van. Dus heb al heel wat inspiratie daar gezien.

We gaan ook rondkijken in Makro en enkele gewone winkels voor de snoepjes. En dan aanvullen met iets "specialer" snoep zoals de lolly's enzo.

Groetjes,
Bianca



Jimmy
13-9-2014
 Meld misbruik4-5-2014 8:09:48

Weet er mss iemand waar je zo'n snoepzakjes kan personaliseren? Zou wel leuk zijn om daar een bedanktekstje en onze namen kunnen op te zetten



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik4-5-2014 18:22:10

@Jimmy

Het is heel moeilijk en je moet het vaak in grote oplage kopen.
Ik weet nog niet juist hoe, maar ik vermoed dat ik stickers ga laten drukken en deze op de zakjes plakken...



sophie
6-6-2014
 Meld misbruik4-5-2014 21:53:40

ik ga dit ook doen op mijn trouw, ik heb zeer leuke vazen gekocht id action. Alleen vraag ik mij af hoeveel kilo ik moet bestellen ongeveer? Voor 150 man..



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik4-5-2014 21:59:19

Iets van een 80 a 100gram pp of is dat teveel?





sophie
6-6-2014
 Meld misbruik5-5-2014 23:08:55

Ja tzal zoiets zijn he ..;)


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...