Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Start dessertbuffet

  15-3-2014 19:02:14
Hallo iedereen,

Ik ben sinds vorige week verloofd en wij zullen al in oktober trouwen, redelijk snel dus. :)
Ik ga morgen mijn favoriete zaal bezoeken, en heb al wat formules gekregen van hoe ze werken en wat de prijzen zijn, valt goed mee.
Wij zouden eerst eten met dichte familie (ongeveer 26 personen) en de rest laten aansluiten bij het dessertbuffet.

Nu is het probleem dat die gasten pas kunnen komen vanaf 22u voor dessertbuffet(volgens formule van de zaal). Is dit niet te laat? Ik heb schrik dat een groot deel van de genodigden niet meer zal komen zo laat...

Wat denken jullie of hoe hebben jullie dit gedaan?

Dorien
11-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1596


maude
13-2-2015
 Meld misbruik15-3-2014 19:55:11

dat is wel heel laat voor een dessert buffet hoor





Charlene
16-8-2014
 Meld misbruik15-3-2014 20:59:18

Bij ons komen ze toe rond 21.30 en krijgen ze een aperitiefje. En om 21.50 beginnen we dan aan het dessertbuffet.



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik15-3-2014 21:25:46

Ik vind dat ook laat maar als je ervoor uitgebreid eet is het snel zo laat denk ik, anders alles uurtje vroeger laten beginnen als dat kan?
Wij vragen iedereen vanaf de ceremonie aan de feestzaal met aansluitend avondfeest om zo meer sfeer te hebben.
Ik vind het zelf ook steeds raar om ergens binnen te komen waar mensen al de ganse avond zitten, duurt dan even om toch zelf mee in de sfeer te komen.
Dus begin indien mogelijk op tijd!



Dorien
11-10-2014
 Meld misbruik15-3-2014 21:31:26

We gaan het morgen vragen als we de zaal bezoeken om de gasten een uurtje vroeger te laten komen. Het grootste deel komt pas vanaf het dessert hoor, zo'n 100 personen. We zullen maar met ongeveer 26 zijn voor het diner. Als we rond 18u beginnen lijkt het mij toch wel goed mogelijk om die gasten om 21u te laten komen.
We zijn er nog niet helemaal uit maar we willen geen volledig diner voor zoveel volk.
Hopelijk hebben de mensen van de zaal ook nog wat ideetjes voor onze planning...



Evelien
24-5-2014
 Meld misbruik16-3-2014 8:02:26

Wij doen ook een dessertbuffet en beginnen ook maar om 22u.
We doen eerst een aperetief van ongeveer 1u, dus is het al vlug 19u om aan tafel te gaan.
Ik denk wel dat het met 26 personen wel vlugger zal gaan om te eten he ;)
Vraag het maar gerust nog eens aan de zaal om het een halfuurtje fzo vroeger te doen.



Evy
22-3-2014
 Meld misbruik16-3-2014 11:00:35

Bij ons komen ze ook maar pas om 22u toe... Maar wij zitten wel met 70 personen die moeten eten dusja, mss idd eens vragen of het niet wat vroeger kan.



Dorien
11-10-2014
 Meld misbruik16-3-2014 15:24:05

Zaal bezocht daarnet en we zien het goed zitten, we kunnen om 21u de avondgasten ontvangen maar uiteraard met meerprijs. Nu nog afwachten hoeveel die meerprijs zal zijn, weten we binnen een paar dagen. Maar verder heel goed gevoel bij de zaal!



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik16-3-2014 19:17:51

Bij ons hebben ze vanuit de zaal zelf voor gesteld om om 18 uur de gasten voor het eten te vragen en om 21 uur die van het dessert. En dit ook zonder meerprijs. En dit omdat ne all-in van drinken vanaf 20 uur begint. Dus betalen we voor iedereen ne all-in en zowel voor de avond gasten als voor de dessert gasten. Ze zeiden daar zelf van dan beginnen we met die gasten een uur vroeger en met de andere gasten een uur later. Komt mooi overeen uit.
En je moet denken dat het jouw dag is en de zaal moet zich ook wel een beetje schikken naar jullie.
Liefs Caroline.



Niki
16-5-2014
 Meld misbruik17-3-2014 10:40:39

Bij ons komen de dessertgasten ook pas om 22u toe.





sofie
12-9-2014
 Meld misbruik17-3-2014 12:45:13

Bij ons zullen de dessertgasten ook maar pas toekomen ron 21.30-22u. Mijn schoonma vond dit ook laat, maar het zijn voornamelijk jonge mensen dus denk ik niet dat iemand daar een probleem zal van maken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info