Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vriend trouwt vandaag, ik zaterdag

  13-3-2014 9:20:58
Hallo,

Ik heb mij dinsdag een kriek gelachen als ik bij de juwelier om onze trouwringen ging.
Ik paste mijn ring en de juwelier zei kijk ook eens naar de gravering. Alles in orde bij mij. Dan zei hij kijk ook eens naar de andere ring. Ik zeg al lachen nog: ja stel u voor dat hij een andere dag trouwt als ik of hij met iemand anders trouwt. En het is toch niet van dat zeker!
Bij hem staat er 13-3-2014 in!
De juwelier dacht dat ik er mee aan het lachen was. Dus ik geef de ring en ze kijkt met een loepe en het is inderdaad mis.
We wouden het risico niet nemen om de ringen nu nog op te sturen en ze zaterdag niet te hebben, dus na de trouw moet mijn man zijn ring terug binnen. Erg vind ik het niet want als hij gaat werken kan hij zijn ring toch niet aandoen. En op de trouw zelf gaat er toch niemand vragen op de gravering te mogen zien en anders laat ik mijn ring wel zien.

Alles wat de laatste week kan mis lopen is denk ik aan het mis lopen. Maar we blijven optimistisch. Ik trouw tenslotte toch met de man van mijn dromen.

Groetjes
Lien

lien
15-3-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1596


Kim
4-10-2014
 Meld misbruik13-3-2014 10:04:21

lol!! dat is idd wel onnozel :-) je kan er al beter om lachen he :-)



Pascale
4-10-2014
 Meld misbruik13-3-2014 11:42:37

Wat leuk dat je er zo relax op reageert! Er zouden veel bruidjes flippen! ;-).



lien
15-3-2014
 Meld misbruik13-3-2014 12:02:13

Als je weet dat deze week de zangeres zonder stem zat/zit (we hebben ondertussen al iemand anders gevonden), dat de studente fotografie die mee ging de hele dag heeft afgezegd (familie en vrienden moeten nu maar foto's nemen), dat mijn teen ontstoken is en mijn schoenen juist daar knellen, dat het weer zaterdag veel slechter gaat zijn dan de vorige 14 dagen, .... Dan kun je over een kleine fout als een cijfertje mis wel eens lachen. Het komt nadien wel in orde.
Morgen moet ik mijn kleed gaan afhalen, als er daar iets mis is zal ik niet meer zo lachen als nu. Hopen dat alles goed is en dat er voor de rest niets meer mis loopt.



Pascale
4-10-2014
 Meld misbruik13-3-2014 12:27:50

Amai Lien, wat een gedoe allemaal! Met zoveel last minute changes, wie weet wordt het toch nog mooi weer zaterdag! Ik duim voor jou! Geniet van JULLIE dag!



Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik13-3-2014 13:25:20

op onze trouwkaars stond er eerst 28/09/2019, een foutje is dus precies wel snel gemaakt ;)



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik13-3-2014 17:33:33

Hey Lien,
Idd al wat tegenslagen maar niets dat onoplosbaar is zou wel erg stressen in u plaats :-D
Maar wat het weer betreft is er maar vijf percent kans op regen.
Dus slecht zou ik dat zeker niet noemen spijtig dat het de laatste dagen iets mooier was.
Maar ik zou al blij zijn als het droog blijft als ik buiten
Foto's moet trekken voor de rest hoeft het niet supper te zijn.
Dus zou heel gelukkig zijn met het weer van aanstaande zaterdag.
En dat mag je zeker jouw dagje niet laten vergallen Earl zowiezo een prachtdag worden ondanks alle tegenslagjes
X



Nel
13-9-2014
 Meld misbruik13-3-2014 19:28:29

Geniet heel hard van jullie dag, groot gelijk dat je zo'n kleine tegenslagen niet aan je hart laat komen.



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik13-3-2014 19:59:44

hey wat een lol zeg,toen dani gedoopt werd was het 16/7/2012 ipv 16/6/2012 op de taart,ach die taart was zo in ons buikje dat we die datum niet meer zagen haha.zaterdag blijft het vooral overal droog maar kleine kans op een lichte bui of motregen.enkel de smog hangt nog morgenochtend,ben er deze morgen ook moeten doorrijden.en je hubby's ring,nja,dat wordt volgende week wel opgelost hee :)
geniet van jullie dag,ik zal aan jullie denken morgen
liefs sandrine xx



Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik14-3-2014 9:48:26

Geniet van jullie dag! Xxx



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-3-2014 9:55:42

Je trouwt sowieso met elkaar en da's wat telt! Geniet volop!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...