Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

moeder van de bruidegom

  11-3-2014 20:00:20

Mijn zoon trouwt op 30 augustus e.k. Ik ben nog steeds op zoek naar een mooi suitekleed. Waar kochten/kopen jullie mama's hun kleed? Alle suggesties voor winkels, mooie kledinglijnen, internetwinkels...zijn heel welkom. Ik woon in de buurt van Leuven maar vind het desgevallend niet erg om een eindje te moeten rijden. Wie helpt?




gerda

Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1352


Inge
13-9-2014
 Meld misbruik11-3-2014 20:26:30

Mijn moeder gaat zeker en vast een kijkje nemen bij Moderna in Schepdaal. We zijn daar in januari trouwjurken gaan passen en hoewel ik mijn kleed er uiteindelijk niet gevonden heb, kunnen we alleen superpositief zijn over de service die we er kregen. Hele vriendelijke mensen, verzorgd en ze geven eerlijk hun mening (op een constructieve manier). Er was ook een collectie voor de suite en ik denk dat die nu ongeveer wel helemaal binnen moet zijn. Veel succes!



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik11-3-2014 20:43:39

Maxim's in Aarschot of Leuven! Ik heb daar mijn trouwkleed gekocht en mijn mama en zus hun suitekleren.



Alessia

 Meld misbruik11-3-2014 20:51:26

Wij zijn van plan om eens te gaan kijken bij Anne-Sophie Smartshopping. Mijn zus trouwt dit jaar. Ze hebben verschillende winkels, prijzen vallen zeer goed mee! Succes met de zoektocht!



Charlot
14-3-2014
 Meld misbruik11-3-2014 21:09:13

la sposa ...



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik11-3-2014 21:49:05

Linx in Leuven



Helena
5-7-2014
 Meld misbruik11-3-2014 22:30:56

Inderdaad Moderna in Schepdaal werden wij ook heel goed ontvangen.
Bij Diana David in Meise hebben ze ook heel mooie dingen!



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik12-3-2014 10:50:57

bij koonings in Deurne (NL)



stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik12-3-2014 11:07:22

Bij youniek te Turnhout heeft mijn moeder het hare gekocht
Maar in de p&c hebben ze ook mooie jurken voor feesten ( cocktailjurken, ... )



ingrid

 Meld misbruik12-3-2014 12:44:49

Hallo beste Gerda,
Onze zoon trouwt op 21 juni. Ik ben bij "le Chapeau" in Antwerpen geweest. Heel veel keuze, super professionele begeleiding en heel vriendelijk. Misschien niet de goedkoopste maar je hebt ook goedkopere kleedjes. Ik heb het mijne gepast en dit wordt dan op maat gemaakt. Ze hebben daar ook naaisters die eventueel een daarbij passend bolero jasje kunnen maken. Echt een aanrader. Succes met het zoeken naar een geschikte winkel.




bieke
4-4-2015
 Meld misbruik12-3-2014 13:42:38

Mijn moeder heeft voor de trouw van mijn zus, haar kleed in "Steps" gekocht. Die vind je wel in de meesten shoppingcentra of winkelsteden... Heel mooie kledij vind ik, maar om gewoon te dragen, buiten mijn budget :-)



gerda

 Meld misbruik12-3-2014 14:01:21

Huisey Ingrid,

Le Chapeau werd mij door een collega ook al aangeraden. Ik denk dat ik vrijdag as. eens naar A'pen ga. Ik wil er die dag ook wel op m'n voordeligst uitzien. We hebben al wat meer jaartjes op onze teller staan maar we willen die dag toch ook een beetje schitteren hé. Verder schiet ons trouwkoppeltje goed op met de voorbereidingen: zaal, kerk, DJ, kleding, gemeentehuis zijn allemaal al in orde. Het is zalig om ze bezig te zien en te horen over hun grote dag! Mijn zoon is iemand die over het algemeen niet erg van zulke zaken wakker ligt maar nu heb ik toch ff op m'n tanden moeten bijten om niet te lachen toen ik hem zijn kostuum zag passen. Ineens werd mijnheer een super kritische klant. Hij heeft gemakkelijk 5 kostuums gepast en evenzoveel hemden en dassen. Mijn vrees dat hij gelijk het eerste het beste kostuum ging willen kopen was echt ongegrond. Met dank aan Wellens in Herentals en de enthousiaster verkoper. :-)))




ingrid

 Meld misbruik12-3-2014 15:56:50

Hallo Gerda,
Laat maar iets weten of je je keuze hebt gevonden maar in ieder geval je dient een afspraak te maken want je bent al snel 2 tot 3 uur bezig . Voor de zoon gaan wij naar de Boss winkel in Mechelen. Ik herken hem een beetje in jouw zoon...alles op zijn tijd en ik moet hem wel een beetje aanporren maar het komt beslist goed. Ik heb er alle vertrouwen in. voor de rest is alles zo goed als rond. De feestzaal - menukeuze en deze week de uitnodigingen.....dus we gaan de goede kant uit.
Nog veel plezier met de voorbereidingen



gerda

 Meld misbruik12-3-2014 23:29:00

Zoon heeft ook een 3-delig pak van Boss gekocht, schoenen zijn van 'Van Bommels', hemd ook van Boss en das van Gucci. Goeie raad: als jullie nog geen pak gekocht hebben, wacht dan niet te lang. Uit de collectie van Boss was al heel veel verkocht. Wij waren 3 weken geleden bij Wellens en er was al heel veel weg...De winkel van Boss in A'pen heeft het ruimste aanbod liet ik mij vertellen.






liesbet

 Meld misbruik14-3-2014 9:50:41

Mijn moeder ging bij Prima Donna in Deerlijk (West - Vlaanderen). Zeer tevreden van. Ook voor de huwelijken van mijn broers ging mijn moeder en ik daar. Ook mijn eigen trouwkleed komt van daar! Prima zaak en zeer vriendelijke mensen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...