Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zanger(es) gezocht

  10-3-2014 22:45:38

Hallo,

Hier juist telefoon gekregen van mijn nicht. Zij gaat piano spelen op onze trouw NU ZATERDAG. En een vriendin van haar ging gitaar spelen en een andere vriendin kwam zingen. De vriendinnen hebben het laten afweten en nu zitten we zonder zangeres, de gitaar is geen ramp.

Dus ik ben super dringend op zoek naar iemand die nu zaterdag 3liedjes tijdens onze viering kan komen zingen. Ken je iemand of kan je zelf goed zingen dan mag je altijd iets laten weten. Ik ben echt ten einde raad wat we nu gaan doen.

Groetjes

Lien


lien
15-3-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1156


Patricia

 Meld misbruik10-3-2014 23:19:16

Kent je nicht dan niemand? Want die zangeres moet ook nog met je nicht kunnen oefenen voor zaterdag. Succes.



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik10-3-2014 23:52:15

Regio?



lien
15-3-2014
 Meld misbruik11-3-2014 9:03:35

Regio ninove

Ze heeft er ondertussen al verschillende gebeld en niemand kan nu zaterdag.



Sabine
22-8-2014
 Meld misbruik11-3-2014 11:17:55

Dag Lien
In Waasmunster is er iemand die muziek op huwelijken verzorgd met piano en dergelijke
Hij noemt Fonny de wulf probeer eens bij hem hij verzorgd mijn muziek ook op ons huwelijk.
Je mag zeggen dat je via mij( Sabine de bode )gestuurd bent get is een goede kennis van ons.
Veel succes xx



Kenny

 Meld misbruik11-3-2014 16:17:47

Beste Lien,

Ik ben zangeres van het duo Beautiful Live en kan jullie deze zaterdag mogelijk wel uit de nood helpen. Welke liedjes zijn het, en hoe laat vindt jullie huwelijksmis plaats? Contacteer me op 0485 944 227.

groetjes, Marie-Joëlle

www.beautiful-live.be
info@beautiful-live.be



lien
15-3-2014
 Meld misbruik11-3-2014 16:27:09

De liedjes zijn chasing cars van snowpatrol, no sound but the wind van the editors en beautiful day van U2.
Maar ik zou wel willen dat mijn nicht piano speelt, ze heeft er zo lang al op geoefend en kijkt er echt naar uit.
Anders mag je mij altijd een prijs offerte mailen.
Mijn mail adres is
Lien_dp@hotmail.com



lien
15-3-2014
 Meld misbruik11-3-2014 16:27:50

Oh ja en de viering (met huis van de mens dus geen mis) begint om 4u



lien
15-3-2014
 Meld misbruik11-3-2014 18:17:22

Mijn nicht heeft mij hier juist gebeld en ze heeft iemand gevonden. Probleem opgelost dus.
Iedereen bedankt voor de hulp!
Ik ben blij dat deze last ook terug van mijn schouders valt, zeker zo kort voor de trouw.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...