Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk getuige durven vragen

  9-3-2014 20:48:28
Jullie zullen denken , eindelijk je getuige durven vragen . Hoe kan zoiets. Ja het zou zeer emotioneel zijn en dat heb ik maar uitgesteld en uitgesteld , ook was ik bang om een negatief antwoord te horen. Maar vandaag had ik al men moed bijeen geraapt en naar men nonkel gereden . Ik had zeer graag men nonkel als getuige , omwille van het feit dat mijn neef in 2001 overleden is op zeer jonge leeftijd . Wij waren vroeger twee handen op een buik , als je hem zag , dan zag je mij en omgekeerd. En in onze jonge jaren zeiden we regelmatig als hij ooit trouw dan ben ik toch je getuige he . Maar toen vorig jaar met men 30ste verjaardag men vriend me ten huwelijk vroeg , had ik het toch wel enkele dagen zeer lastig omwille van het feit dat ik geen getuige zou hebben omdat mijn neef overleden was, en hij eigenlijk de man was om dit te doen . En door daar met wat mensen over te praten , toch een andere oplossing gevonden . De vader van mijn neef vragen als mijn getuige , maar zoiets gaan vragen is voor jezelf zeer emotioneel maar ook voor hem . Dus stelde ik het maar uit en uit. En deze namiddag bij hem op bezoek geweest en hem de vraag gesteld , en de waarde ervan ook duidelijk uitgelegd , er kwamen heel wat tranen aan te pas langs mijn kant , maar ik zag ook dat hij het er heel moeilijk mee had. Hij zei me dat hij er over wilde nadenken en me een van de dagen een antwoord zou geven. Ik was al heel blij dat hij erover wilde nadenken , want ookal zou hij neen zeggen , ik zou er veel respect voor hebben omdat ik weet dat het voor hem niet zo simpel is. Maar nog voor we opstapten , zei hij me , voor jou wil ik dat doen. Ik was zo blij dat hij het toch zag zitten. Ik ben me wel heel bewust dat dit voor hem maar ook voor mij op onze dag zeer emotioneel zal zijn .Maar ik weet dat mijn neef me hierin zal steunen waar hij ook is die dag .

Natalie
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1053


Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik9-3-2014 20:54:17

Een heel mooi verhaal, en ik ben zeker dat je nonkel de beste getuige zal zijn dat je kan bedenken!
Ook ik heb een neef die ik op mijn grote dag ga missen!
Een dikke knuffel voor je xxx



krista
9-8-2013
 Meld misbruik9-3-2014 22:20:16

amai Nathalie,
super van jou dat jij die eer herlegd hebt van jou neef naar jou nonkel.
Dat toont van zeer veel gevoeligheid.
Voor jou nonkel moet dit ook wel een super fijn gevoel zijn.
Jij gaat super genieten op jou trouwdag...
Echt chique van jou...
Ik wens je op voorhand al een hele fijne trouwdag toe..



abra

 Meld misbruik11-3-2014 12:51:12

Zeer mooi verhaal!



abra

 Meld misbruik11-3-2014 12:51:24



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...