Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Loper met bloemblaadjes

  8-3-2014 20:21:13
Hoi,

Ik heb hier op het forum iets heel leuk gezien. Een loper waar dan zelf bloemblaadjes op vast gemaakt zijn. Ik zou dit zelf ook heel graag willen maken, maar weet niet goed hoe hier aan te beginnen. Op een vorig bericht hier op het forum wordt gezegd dat ze hiervoor een onkruiddoek gebruikt hebben, gaat dit enkel met deze of gaat dit ook op bv stukjes loper.. En moet dit echt met een lijmpistool gebeuren, of kan dit ook met iets anders?
Alvast bedankt!


Tessa
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 960


tima
8-9-2012
 Meld misbruik8-3-2014 23:45:05

hoi dat was ik en kdenk wel dat dit met stukjes loper ook kan . ik heb de onkruiddoek gebruikt omdat het toen het goedkoopste stof was :-)
ivm lijmpistool de meeste op de amerikaanse fora en blogs doen het zo of met mod podge (genre textiel lijm van in amerika) maar was dan meestal ook plakkerig boeltje . 1ntje had ik gevonden deed het met een lijmspuitbus en dit leek me het vlots en gemakkelijkst om te doen . dus ook om lijmspuitbus gegaan maar helaas meer dan de helft van de bloemblaadjes vielen er al terug af eenmaal gedroogd laat staan als je ze dan nog moet oprollen om te vervoeren :-s . je moet maar eens petal aisle intikken fora's enz genoeg met tips en ervaringen



Tessa
14-6-2014
 Meld misbruik9-3-2014 12:43:14

Oke zal daar eens verder zoeken dan, merci voor de tips :)



Tessa
14-6-2014
 Meld misbruik9-3-2014 12:43:41



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...