Terug naar overzicht
Ja wij hebben ook een low-budget trouw...Kijk regelmatig op deze site, er zijn heel veel bruidjes die hun spulletjes verkopen voor een mooi prijsje. Zo hebben wij al heel veel kunnen overkopen!Kijk uit wanneer het acties zijn, rond valentijn vb. Dan kan je ook mooie versieringen op de kop tikken...wij houden het ook simpel, met de naaste familie gaan eten. De rest mag naar ons dansfeest met hapjes, snoepbuffet en dessertenbuffet komen.Zo hebben wij het budgetvriendelijk kunnen houden!!succes er nog mee...
Ja wij hebben ook een low-budget trouw...
Kijk regelmatig op deze site, er zijn heel veel bruidjes die hun spulletjes verkopen voor een mooi prijsje. Zo hebben wij al heel veel kunnen overkopen!
Kijk uit wanneer het acties zijn, rond valentijn vb. Dan kan je ook mooie versieringen op de kop tikken...
wij houden het ook simpel, met de naaste familie gaan eten. De rest mag naar ons dansfeest met hapjes, snoepbuffet en dessertenbuffet komen.
Zo hebben wij het budgetvriendelijk kunnen houden!!
succes er nog mee...
Omdat we ook net een bouwgrond gekocht hebben, kozen wij ook voor veel besparingen voor onze trouw.-> make up doe ik zelf-> geen ceremoniewagens-> geen fotograaf: door de dag trekt mijn nicht foto's en de fotoshoot doet mijn broer-> receptie is wel wat groter, omdat de collega's van mij én van mijn vriend uitgenodigd zijn-> diner is enkel met familie en allerbeste vrienden (wij komen uit op ongeveer 65 man)-> de zaal die we oorspronkelijk wilden kwam minstens €950 duurder uit dan de zaal die we nu gaan nemen, dus ook daar hebben we naar gekeken-> De zaal zorgt zelf voor bloemstukjes op de tafels, de versiering voor tijdens onze ceremonie (die ook in de feestzaal zal doorgaan) doen we zelf-> Geen kerkelijk huwelijk, we mogen gratis een zaal gebruiken in de feestzaal (maar dat we niet voor de kerk trouwen, is niet enkel omdat die kosten weg zullen vallen hoor)En misschien zijn er nog zaken, maar op deze besparingen kwam ik meteen :-)