Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kerkboekje

  9-1-2007 23:38:45
Hey, wij trouwen op 02/06/2007 en zijn nu volop bezig met het samenstellen van ons kerkboekje. Nu was mijn vraag aan jullie: drukken jullie de kerkboekjes zelf of laten jullie dit doen door een drukker? en welke lay out gebruiken jullie?
Groetjes Ellen

Ellen
2-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2976


Kristel

 Meld misbruik10-1-2007 10:33:14

Hey, wij printen de binnen pagina's zelf af en laten de kaft door de drukker doen. Samenstellen doen we ook zelf. In Word heb je een "book fold" layout, gemakkelijk en zo zie je direkt hoe het geprint zal worden.
Succes
Kristel



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik10-1-2007 14:22:55

Hallo,

Wij printen de kaftjes zelf en de binnenkant printen we één keer om die daarna te kopiëren...

En inderdaad de "book fold" layout is zéér handig (is wel maar vanaf Word 2000)

Mijn schoonzus stelde zijn boekje in een ander lettertype en formaat samen en deed alles dan naar de drukker, maar deze kon er geen perfecte layout in brengen...

Daarom hebben wij besloten om 't zelf te doen, dan zie je de layout al voordat 't gedrukt is... (zo heb je geen onderbroken teksten (lastig voor de lezer(s)).

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik10-1-2007 15:31:44

Wij hebben het zelf in Word gemaakt, met print voor de kaft er in verwerkt en vervolgens heeft het parochiesecretariaat alles voor ons gedrukt aan kostprijs. We waren alles bij elkaar €30,- kwijt voor ongeveer 90 misboekjes.

Groetjes
Nathalie
getrouwd op 08-09-06



Veroniek

 Meld misbruik11-1-2007 11:13:31

Hoi

Wij gaan ook alles zelf maken en 1 keer printen en vervolgens kopiëren.

Qua lay-out hebben we nog niet echt gekeken, maar we hebben wel zin om een vierkant misboekje te maken... Het enige dat ons tegenhoudt is dat er veel papierverspilling zal zijn, dus zal het misschien toch een gewoon A4-blad in 2 gevouwen worden...

Je moet ook zorgen dat de tekst goed leesbaar is (voor oudere mensen en mensen met een minder goed zicht), anders moet je het eerst eens laten testen door iemand dat je weet die moeite heeft met dingen goed te kunnen lezen.

Groetjes
Veroniek
20 07 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...