Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 8dagen, 14u en 15min

  6-3-2014 9:43:40
Hallo,

De stress begint hier volop te komen.
Er moet nog zoveel gebeuren en ik weet niet wanneer ik dat allemaal moet doen.
We moeten nog verhuizen! Das het grootste probleem, na mijn werk zijn we daar mee bezig elke avond.dus ik heb geen tijd om voor de trouw te werken.
De juwelier is in verlof en ik weet niet hoe het met de ringen zit. We zijn ze in januari al eens mogen gaan passen en ze moesten alle 2 verkleind worden en nadien nog gegraveerd. Maar hierin vertrouw ik de juwelier wel. Volgende week zullen we er wel om mogen.
Dan moet ik nog de menukaarten maken, het aantal personen doorgeven aan de traiteur, volgende week donderdag moet ik naar de zaal om de tafelschikking door te geven en mijn decoratie af te zetten.
En mijn decoratie is nog niet helemaal in orde! En ik weet niet wanneer ik dat moet doen.
Dan heb ik nog geen idee hoe we de mensen aan tafel gaan krijgen. Ik vind namen afroepen zo stijf en wij willen helemaal geen stijve feest. En een nummertje geven is zo simpel. En ik heb geen idee hoe anders.

Ik had beter niet naar mijn vriend geluisterd als hij zei, we hebben nog genoeg tijd. Dan heb ik nu zo geen stress gehad.

Groetjes
Lien

lien
15-3-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1332


caroline
14-6-2014
 Meld misbruik6-3-2014 9:50:32

ja kan dat geloven dat de stress nu begint te komen , alvast een dikke proficiat , en als je kijkt naar de weerberichten heb je alvast mooi weer :-)



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik6-3-2014 10:09:45

Lien, hier is het van 't zelfde hoor.
En wat er hier nog bijkomt : ik zit met 3 zieke kindjes. Maar gelukkig zonder verhuis :-)
Dus zaken die ik nog moet halen, dat lukt nu niet !
Onze babysit is met vakantie, mijn mama en zus ook en mijn schoonmoeder durft niet zover met de auto rijden (of wil niet komen, kan ook)

Als ik eraan denk dat het volgende week zaterdag zover is, keert mijn maag van de stress.
Kan jij hulp krijgen van buitenshuis ?
Ik ergens wel, maar ik doe dat dan liever zelf, precies of ik vertrouw het geen 100%. Zo ben ik dan ook weer...

Succes met je verhuis !!



lien
15-3-2014
 Meld misbruik6-3-2014 10:19:22

Mijn ouders en broer zijn op vakantie, mijn schoonouders helpen met de verhuis en daar gaan we elke dag eten om geen tijd daaraan te moeten verspillen.
En ik doe ook eigenlijk alles liever zelf. Want ik vind het eigenlijk niet leuk dat ik de decoratie moet gaan afzetten en niet zelf mag zetten waar ik het wil maar er is de dag ervoor nog een vergadering in de zaal en ze gaat zaterdag maar om 12u klaar zijn en dan moeten wij al bijna naar het gemeentehuis vertrekken, dus ik heb er geen tijd voor.
Een geluk dat ik op mijn werk soms even tijd heb voor een telefoontje om alles wat te regelen. Straks de traiteur eens bellen.

Ik kijk ook elke dag naar de site van het kmi en het ziet er inderdaad goed uit. Ik hoop dat het weer zo blijft. Dan hebben we de paraplu niet nodig.

Mijn kleed mag ik volgende week vrijdag maar afhalen. Dus ik hoop dat het van de eerste keer goed is. Want dan is er geen tijd meer om iets te veranderen.

Ik moet de dag ervoor ook nog om bloemen voor op tafel. Ik ben dan ook zo zot geweest om te zeggen dat ik dat ook allemaal zelf ging doen.

Pff ik zal blij zijn als het de 15de is. Dan kan ik alles hopelijk een beetje los laten en genieten.



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik6-3-2014 10:44:16

heyla dames,wat een stressboeletje zeg :D
hoop voor jou lien dat alles in orde komt met je verhuis en dat je hier en daar een gaatje vindt voor je trouw verder voor te bereiden,
dorothy,pff wat een afknapper zeg,zieke kindjes :'(
hier zijn we zelf ziek geweest vorige maand,nog een geluk dat het nu niet is :)
vent is nog neit helemaal hersteld van zijn zware angine,dus hij zal neit kunnen zingen voor mij (snif)hij heeft zo een prachtige stem,maar die k***e ziekte heeft zijn keel aangetast :(
hij voelt zich wel al beter,maar slikken en zingen gaat nog moeilijk.
hier een dagje eerder dan jullie :D
veel moet er bij ons niet meer gebeuren maar ik wil graag deze week nog den boven kuisen,volgende week dinsdag doen we beneden het stof af en alles netjes kuisen,het dweilke slaan doen we dan de woensdag,maak ik dan onze valiezen klaar die van de kinderen,donderdag gaan we naar koksijde om het huis van onze getuigen te versieren,en vrijdag is de grote dag daar dan hee :D
dan is het alle remmen los en genieten van wat we allemaal gepresteerd hebben in die 8 maanden tijd :p
idd ook hopen dat het weer volgende week vrijdag en het weekend mooi zal zijn als vandaag :D
grtjs sandrine xxx



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik6-3-2014 11:54:45

Lien, dat je al niet moet koken is al veel hé. Dwz dat je dan ook geen avondeten moet gaan kopen, en mss niet moet mee helpen om nadien alles af te ruimen.
Ferm gemakkelijk !
Langs de andere kant, je kan het wel gebruiken hé,want een verhuis is niet min.

Vrijdag voor onze dag werk ik nog tot 14u, dan moet ik nog de bloemen afhalen voor bij ons thuis, onze sleutel naar de traiteur brengen die hier alles gereerd zet terwijl wij in het gemeentehuis zitten, ballondecoratie halen en snoepjes voor de kindjes, voor mijn nagels gaan en ondertussen 2kindjes gaan halen aan school (gedaan om 15u10) en 1aan de crèche. Mmmm... dat gaat nog hevig worden...

Gelukkig komt er overdag een poetsvrouw die alles netjes gaat poetsen en waar ik op kan rekenen. Al 1 grote zorg minder !

Tja, de zieke hier... dan denk ik maar : beter nu dan volgende week !
Of de week daarna, dan vertrekken we op reis, mét kindjes.
Hoooooo, ik kijk er zoooooooo naar uit, niet gewoon !

Tja Sandrine, bij jullie is 't een dagje eerder hé.

En jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, we gaan normaal geen paraplu nodig hebben en lekker buiten foto's laten maken !! Gelukkig, want we hadden niet echt een binnenlocatie voor foto's :-))))



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik6-3-2014 23:27:19

lol wij ook niet,khoop et zo hard dat mijn grootvaders mijn boodschap goed ontvangen hebben :)
hier ook zwaar ziek geweest zoal je op mijn andere topics kan lezen,idd beter nu nog dan volgende week.vind het nog steeds jammer dat ventje nog niet met manieren kan zingen :'(
ach,beter dit dan ziek zijn hee ;)



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik7-3-2014 5:53:59

Sandrine, hij heeft nog een paar dagen hé !! Rust en veel thee drinken :-)



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik7-3-2014 17:17:26

ja juist!thee,die hebben we gekocht,zal het hem vanavond nog eens laten herinneren :)



caroline
14-6-2014
 Meld misbruik7-3-2014 19:46:30

veel rusten en thee en water zoals velen zeggen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...