Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

I LOVE IT

  5-3-2014 17:06:16

Zijn er nog bruidjes die zoooo genieten van het plannen van de trouw?

Ik heb al veel geregeld en nog veel meer plannen ik kan bijna niet wachten!

De tofste zaken die al geregeld zijn:

- mijn trouwkleed uiteraard (was eerst van plan online een kleed te bestellen via jenjenhouse maar heb de fout gemaakt om kleedjes te gaan passen met familie: iedereen verliefd en onmiddellijk mijn kleed besteld)

- mijn trouwschoenen: ik ben samen met mijn beste vriendin die in londen woont mijn trouwschoenen gaan kopen: Louboutins... Ik kan niet wachten om ze te dragen! Voor 's avonds heb ik witte allstars en die ga ik versieren met diamantjes... dit is een project voor dit weekend

- Ik heb er echt van genoten om mijn broers als getuige te vragen en ik kan niet wachten om ze te zien stralen op de dag zelf

- Ik heb snoepschepjes en snoepzakjes voor onze candybar.

- onze ringen staan al in de kast

- onze viering (de mens nu): ik heb volledig een beeld van hoe de viering moet worden en zie ook dit volledig zitten.

Toffe zaken die nog op de planning staan:

- dit weekend gaan we een kostuum kiezen voor mijn schatje

- in april mogen we gaan proeven voor onze menu

- ik ga op jen jen house nog een kort jurkje bestellen voor 's avonds

- Ik ga er vooral nog veeeel van genieten!





aline
23-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2080


Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik5-3-2014 17:34:48

Is inderdaad leuk he Aline om ermee bezig te zijn.
Bij ons zit het momenteel wat tegen omdat plots gemeentehuis blijkt dicht te zijn op onze datum. Zijn nu voor oplossingen aan het kijken....
Heb je al een dj en fotograaf? Zie ik er niet tussen staan....
Geniet nog verder!



aline
23-8-2014
 Meld misbruik5-3-2014 18:12:44

Dj, fotograaf, kapper, make up, nagels, vervoer,... Allemaal al gepland!

Ik hoop ook dat alels gaat zoals gepland want zoiets zou wel tegenvallen :-s trouwen jullie enkel voor de gemeente? Als je niet voor de kerk wil trouwen kan je ook altijd zens gaan horen bij het huis van de mens voor een vrijzinnige viering... Dan heb je toch wat meer aan je dagje!



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik5-3-2014 18:19:43

hey aline,ik heb er ook veel van genoten,sommige momenten waren best druk maar leuk druk ;)
ik zie dat de bloemen niet in je lijstje staan of eventuele autolinten(decoratie)
ik ging normaal gezien ook zien bij jenjenshouse maar online je trouwjurk kopen leek me niet in de smaak te zijn :p
dus ben ik bij chinelle in kortrijk geweest en een outlet trouwjurk gekocht,ben er super mega veel tevreden mee <3
hier nog 8 dagen voor de grote dag,dus veel voorbereiden moet er niet gebeuren.
enkel volgende woensdag mijn wenkbrauwen laten epileren en het huis van ons en getuigen versieren want we zijn maar met zijn 8'een om het te vieren en eten we warme buffet (traiteur) bij hen thuis.
gaan we daarna een potje bowlen met zijn allen(met trouwkleren) :)
kan ook leuk zijn ipv een traditionele feest hihi.
veel voorbereidingsfun verder,ik zal het alvast missen ;)
grtjs



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik5-3-2014 19:33:51

Hallo,

Hier een verloving van 1.5 jaar. Ik geniet van elke dag en het zijn nog zo'n 79 dagen op de teller. Ben het laatste jaar bijna dagelijks bezig geweest met de voorbereiding: op het forum rondsnuffelen, ideetjes zoeken op internet, gaan shoppen,... Voor mij geen weddingplanner want dit is veeeel te leuk. Ik vrees dat ik na onze dag in een zwart gat zal vallen...




Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik5-3-2014 19:40:09

Haha Greet hier hetzelfde gevoel, en inderdaad bijna dagelijks kom ik hier ook piepen, leer er altijd wat van bij,is alsof je elkaar kent he!
Thanks Aline voor de tip, wij trouwen niet voor de kerk maar plannen wel een ceremonie met het huis van de mens, eerste contact reeds gehad maar ben nog wat vroeg :-)



An
20-6-2015
 Meld misbruik6-3-2014 8:45:47

Voor mij zijn het nog 470 dagen aftellen , maar ik vind het ook superleuk!!
Zeker ook geen weddingplanner voor mij...
Via deze site heb ik ook al véél idee'tjes opgedaan... echt superleuk



Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik6-3-2014 9:50:32

Ja is inderdaad heel leuk, wij genieten er alle twee van! Vrees dat we na de trouw in de zwart gat gaan vallen ;-). Hier nog 119 dagen op de teller, het gaat snel.



Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik6-3-2014 14:20:15

Hier ook een bruidje die er volop van geniet :-)
Heb al heel wat dingen geregeld ook al heb ik nog 477 dagen op de teller!
Mijn getuigen zijn geregeld, de fotograaf, de kapper en de sminkster zijn geregeld!
De zaal is ook zo goed als besloten. Volgende week een laatste keer over de prijs onderhandelen en dan wordt hij ook vastgelegd!!!
De versiering van de kerk is al reeds aangekocht, en de cadeautjes voor de 4 bruidskindjes te vragen ook.

Volgende week hebben we een afspraak met de dj, de pastoor...
Eind deze maand mag ik al bruidsjurken gaan passen :-) kijk er zo naaar uit!!!
Volgende maand heb ik een afspraak opstaan voor de livezang in de kerk, en de ceremoniemeester...
Dus heb eigenlijk al heel wat geregeld en er staat de komende weken nog heel wat op de planning!!!

Geniet er volop van aan iedereen die hier mee bezig is want dit is gewoon echt superleuk!!!



aline
23-8-2014
 Meld misbruik6-3-2014 17:09:26

Hehe, dat zwart gat, daar heb ik ook superveel schrik van... er gaat geen dag voorbij dat ik niets aan het opzoeken ben voor de trouw.

Tijd voor kindjes dan maar als we getrouwd zijn? :-D



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...