Terug naar overzicht
Dag Eva,Wij zijn ook bij het Carelshof gaan kijken als we op zoek waren naar een feestzaal. Binnen vond ik het heel mooi en gezellig, maar de tuin lag er inderdaad nogal slordig bij (terwijl ze wel op voorhand wisten dat we langs zouden komen). Ik vond ze er ook niet echt vriendelijk. We hebben uiteindelijk voor een andere feestzaal gekozen (tybeert in Daknam).Groetjes,Chantal01.09.07
Hey,Wij zijn ook naar 't Carelshof gaan kijken.Heel mooi op de website maar niet in 't echt. Het zag er inderdaad niet echt onderhouden uit. Voor ons een echte afknapper.Groetjes, Sissi
Hallo, wij hebben het Carelshof als zaal gekozen. Ik vind het echt een schitterende zaal! Het feit dat het niet zo chichi in orde is, hoort er volgens mij juist bij en dat vind ik er het beste aan. Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam bij het helpen organiseren en laten je zelf ook veel vrijheid (eigen DJ, eigen wijn, ...) maar ze zijn ook bereid om alles zelf te doen. Je hebt echt de volledige keuze. Van het eten heb ik al goede dingen gehoord maar spijtig genoeg kan ik nog niet uit eigen ervaring spreken. Veel succes met je beslissing! Marijke
HoiOok wij hebben zaal Carelshof genomen.De tuin was bij ons wel picobello in orde! Onze fotograaf zei zelfs dat de tuin een mooie locatie is voor foto's te nemen, want dat heeft ze al gedaan met een koppel...Het eten is er enorm lekker. Wij zijn onze menu al gaan voorproeven en zowel onze ouders als wij waren héél tevreden! De mensen waren/zijn ook héél vriendelijk en behulpzaam.Je moet wel opletten met wat je zegt, want het zijn nieuwe eigenaars. Wij hebben er een gesprek mee gehad en de eigenaars (een koppel) hebben enorm moeten renoveren zei de man... Dus afh. wanneer je geweest bent, kan het zijn dat je nog bij de vorige eigenaars zat... Wat ik ook weet is dat de vrouw de versiering en eten doet en de man de bediening e.d.Ik kan dus ook nog niet spreken over ervaring met een echt trouwfeest aangezien het onze nog moet komen...Veel succes met je keuze!GroetjesVeroniek20 07 2007