Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nacht voordien

  9-1-2007 20:01:52
Hallo iedereen, hoe doen jullie het praktisch voor de nacht voor het huwelijk? Wij hebben hier discussie over aangezien ik het mij een beetje traditioneel voorgesteld had maar mijn vriend vindt dat dit er niet meer toe doet aangezien we toch al jaren samenwonen. En we willen beiden in ons eigen bed slapen die nacht... Marijke 15/09/2007

Marijke
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 779


Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik9-1-2007 20:05:36

oei, dat is wel minder, en je vriend wilt toch die aanpassing niet doen om de nacht vooraf bij zijn ouders / vriend te slapen?

Wij wonen ook een jaar bijna samen, maar mijn vriend heeft toch toegegeven om bij zijn ouders te gaan de avond ervoor.

Praat er nog eens over met hem, zeg dat het veel voor je betekent :)



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik9-1-2007 20:22:06

Mijn vriend en ik wonen nu ook al 4 jaar samen, maar de nacht voor ons huwelijk gaat mijn vriend bij mijn ouders slapen en mijn mama komt bij ons in huis slapen. We doen dit voor traditie maar ook om praktische redenen. Kapper en visagiste komen bij ons thuis en ze gaan ook de make-up en het haar doen van mijn mama.

Véro



Lisa
13-7-2007
 Meld misbruik9-1-2007 20:29:51

Hoi!

Ik doe het andersom. Mijn vriend mag thuis blijven slapen. Alhoewel hij waarschijnlijk ook terug bij zijn ouders slaapt. Ik ga in ieder geval bij mijn ouders slapen. Zodanig dat mijn beide ouders erbij zijn om me klaar te maken. Ik vind het wel leuk om dan nog eens écht thuis te slapen in mijn meisjeskamer!

Groetjes,

Lisa
13/07/07



davida
8-9-2006
 Meld misbruik9-1-2007 20:43:09

hey

wij zijn in september getrouwd en woonden toen 6 jaar samen en hebben 2 kindjes ik wou ook dat hij bij zijn getuige ging slapen eerst was hij er niet voor te vinden maar ik toen ik zei dat het voor mij toch wel iets heeft ,heeft hij het toch gedaan en hij heeft hem goed geamuseerd.ik zou het toch proberen om hem zover te krijgen.

grtjs



Katleen
23-12-2006
 Meld misbruik9-1-2007 21:09:27

Wij zijn vandaag 17 dagen getrouwd en hebben de nacht ervoor samen geslapen. Ik had er zelf ook over nagedacht om eventueel bij mijn ouders te gaan slapen, maar was ervan overtuigd dat ik beter zou slapen als ik bij mijn toekomstig ventje kon liggen ! En ik heb hier geen spijt van !
Succes met jouw beslissing !



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik9-1-2007 21:39:43

Hey,

Als jullie beiden in je eigen bed willen slapen is dat natuurlijk moeilijk. Ik vrees dat dan één van beiden toch zal moeten toegeven, tenzij je toch samen zal slapen.
Wij wonen ook al een tijd samen maar hij gaat de dag ervoor bij zijn ouders slapen en mijn ouders komen bij ons thuis slapen.

Veel succes ermee!!!

Groetjes, Sissi



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-1-2007 7:49:00

Hey,

wij woonden bijna zeven jaar samen toen we trouwden, maar ik ben toch met mijn beste vriendin bij mijn ouders gaan slapen. Ik vond het wel iets hebben en zo kon hij mij in stijl komen ophalen bij mijn ouders. De avond voordien en de ochtend van de grote dag waren heel erg gezellig, we hebben staan dansen, lekker ontbeten, gelachen... Zo viel de stress wat van mij af en was het verlangen om elkaar te zien nog zo groot.

Groetjes,
Lieve



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik10-1-2007 9:47:32

Hey,

wij wonen ook al een tijdje samen. De avond ervoor ga ik naar mijn ouders om er te slapen. Praktisch is het andersom ook moeilijk want wij wonen in Oost-Vlaanderen maar mijn vriend is geboren en getogen in West-Vlaanderen. Moest hij naar zijn ouders moeten gaan om daar te slapen zouden we heel wat tijd verliezen. Maar ik vind het ook leuk om mijn laatste nacht voor het huwelijk bij mijn ouders te zijn. Ik kijk er naar uit om me klaar te maken en opgehaald te worden op de plek waar ik opgroeide. Ik heb een erg goede band met mijn ouders en wil deze speciale momenten met hen delen.
Veel succes met jullie beslissing.

Groetjes,
Isabel
110807



els
7-7-2007
 Meld misbruik10-1-2007 12:36:30

Wij gaan gezellig samen slapen. Wonen al 10 jaar samen, en denk dat ik in mijn oude bedje bij mijn ouders helemaal geen oog zou dichtdoen!



els
7-7-2007
 Meld misbruik10-1-2007 12:36:36

Wij gaan gezellig samen slapen. Wonen al 10 jaar samen, en denk dat ik in mijn oude bedje bij mijn ouders helemaal geen oog zou dichtdoen!



sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik10-1-2007 12:37:59

Hey,

Ik ben van plan om gewoon thuis te slapen. Mijn verloofde heeft wel al eens laten vallen dat hij bij zijn ouders zou gaan slapen maar ik zou toch liever gewoon samen slapen. We zien wel

Groetjes




Wendy

 Meld misbruik10-1-2007 13:01:00

Mijn vriend gaat een week (!) vooraf al terug bij zijn ouders gaan slapen, kwestie van het toch nét dat tikkeltje specialer te maken... Maar ja, de meeste mensen vinden dat raar... elk doet wat hij het best vindt natuurlijk!



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik10-1-2007 14:32:44

Hallo,

Wij wonen ook al een tijdje samen en ik wil 't ook traditioneel (dat is dat de bruidegom de bruid bij haar ouders thuis gaat afhalen), daarom slaap ik ook bij mijn ouders thuis...

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Lieke
22-6-2007
 Meld misbruik10-1-2007 16:19:03

Ik was ook eerst van het idee om thuis bij mijn ouders te gaan slapen. Maar bij nader inzien denk ik dat ik toch beter zal slapen in mijn eigen bed. Ik veronderstel dat we samen gaan slapen en dat ik 's ochtens vertrek naar de visagiste en de kapper en dan in mijn ouderlijk huis mijn kleed aandoe. Mijn verloofde kan zich ondertusse in ons eigen huisje klaarmaken en mij bij mijn ouders komen ophalen. Het is uiteindelijk toch niet zo ver van elkaar...

groetjes en hopelijk heb je er iets aan!!!

Lieke
22/06/07



Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik10-1-2007 19:09:52

Hey Marijke!

Wij zullen op onze trouw net geen jaartje samenwonen. Eerst was bij ons de planning zo: ik zou bij mijn ouders terug gaan slapen en hij in ons huisje blijven. Maar omdat ons huisje en omgeving net iets mooier ( ;-) )en vooral minder druk is om foto's te maken als hij mij komt afhalen, zou ik liever thuis slapen. Mijn vriend ziet het (voorlopig) niet zo zitten om bij mijn ouders te gaan slapen (harder bed en zo...je weet wel) en zijn ouders wonen op meer dan een uur rijden. Dus waarschijnlijk slapen we toch samen maar sjot ik hem al vroeg de deur uit om hem bij mijn ouders of de getuige te gaan kleden, ofwel slaap ik toch bij mijn ouders en wisselen we van huis 's morgens (ingewikkeld he).

Groetjes

Jessika
27/07/07



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik10-1-2007 20:30:01

Hoi,

Wij wonen bij de trouw 4 jaar samen en zitten net in ons nieuwe huisje.
Zelf ga ik toch bij mijn ouders slapen (hoewel ik nu al weet dat ik slecht ga slapen...). Een vriendin komt m'n haar en make-up daar doen en ik kleed me daar dan ook aan. Zodat m'n vriend me bij m'n ouders kan komen ophalen!
Hij blijft gewoon in ons huisje slapen.


Katrien
18-08-2007



Veroniek

 Meld misbruik12-1-2007 9:46:04

Hoi

Ook ik ga de avond ervoor bij mijn ouders slapen. Mijn vriend weet nog niet goed wat hij zal doen (bij zijn ouders of in ons huis) We hebben nog tijd hé!

Kijk er al naar uit om nog eens in mijn eigen bedje te slapen...

Veel succes!
Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Helga
11-8-2007
 Meld misbruik15-1-2007 16:59:48

Hallo,

Wij slapen gewoon samen in ons eigen huis en 's morgens haalt mijn papa mij op. Daar maak ik mij dan volledig klaar en komt mijn vriend mij ophalen.

Ik zou ook maar een slechte nacht tegemoet gaan anders, en mijn kamer bij mijn ouders is er trouwens niet meer.

Groetjes,
Helga


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...