Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidshandschoenen (2de poging)

  9-1-2007 16:40:36
Hallo,

Ik ben op zoek naar een winkel waar men bruidshandschoenen verkoopt (liefst oost- of west-vlaanderen).
Maar dus geen internetwinkel zoals www.dressedbyjill.nl en www.debruidswinkel.nl ... (ik wil ze eerst kunnen passen qua lengte en vorm en zo)

In de winkel waar ik mijn kleedje gaan halen ben, hebben ze dit in elk geval niet...

Er moeten toch nog romantische bruidjes zijn die net als ik handschoenen willen dragen op hun trouwdag??? :-(
Is dit niet meer 'in'?

Groetjes,
Ilse (hopeloos [?] op zoek)

Ilse
12-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 731


Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik9-1-2007 17:00:58

Ik ben zelf niet uit de regio dus kan ik je ook niet echt helpen met een adresje.
Anders moet je eens in een andere bruidswinkel gaan kijken, in de winkel waar ik ben geweest heb ik er heel veel verschillende soorten zien hangen (winkel is wel in Turnhout, dus niet echt dicht bij de deur voor jou).
Volgens mij kan je dat ook wel vinden in een winkel waar ze enkel handschoenen verkopen, in Antwerpen heb je er zo 1tje, is niet echt goedkoop maar heb je een ruime keuze aan handschoenen, ik veronderstel dat ze daar ook wel bruidshandschoenen hebben.
Anders moet je eens in de goudengids kijken.
Ik hoop dat ik je toch een beetje heb verder geholpen.
Groetjes,
Véro
16/6/2007
http:/veroenbilly.trouwen.com



marlies
20-12-2007
 Meld misbruik9-1-2007 18:41:18

Hebben ze bij jou in de geburen een Veritas?
HIer in de omgeving hebben die een assortiment met bruidsartikelen. (witte handschoenen, handtassen, sjaals, spelletjes voor in het haar,..)



Veroniek

 Meld misbruik9-1-2007 19:32:57

Hoi Ilse

Ikzelf ben ook op zoek naar bruidshandschoenen en in Veritas vind je er twv 15 euro voor lange...

Ze hadden wel niet veel soorten, ben in de Veritas in de Lange Munt (Gent) geweest. Dus heb nog niets gekocht, want zoek nog andere soorten. Zou liever korte handschoentjes hebben...

Een andere winkel heb ik ook nog niet gevonden...

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik10-1-2007 7:58:38

Allemaal bedankt voor de tips.

In de Veritas ben ik nog niet gaan kijken en ik zal ook eens een handschoenenwinkel zoeken en in andere bruidswinkels gaan kijken...

Bedankt, ik zie 't weer helemaal zitten :-)

Groetjes,
Ilse



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik10-1-2007 12:53:38

HEllo,
Idd Veritas en anders in zo van die naai-hoedenwinkeltjes. Bvb. de Winter in de Lange Zoutstraat in Aalst of de Magino in Oudenaarde of...

Veel succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...