Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Naamkaartjes zelf maken

  25-2-2014 15:39:59
Dag bruidjes en bruidegommen,

Ik zou graag zelf de naamkaartjes maken voor op tafel, maar weet niet goed hoe ik er aan moet beginnen. Hoe doen jullie dit? Ik dacht aan vouwblaadjes in 2, links boven een gaatje maken met perforator en dan een strikje in bevestigen in ons themakleur.. Mss heeft iemand een origineler idee? :))

Groetjes

Kimberley
30-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1523


Elke
7-6-2014
 Meld misbruik25-2-2014 15:49:21

Kimberley,

Wij hebben onze trouwbrieven, menukaarten en naamkaartjes besteld bij buromac. Normaal gezien moeten we ze enkel nog plooien en schrijven, vooral dat laatste baart mij nogal zorgen aangezien ik in hemelsnaam niet weet hoe ik pakweg 90 namen ga kunnen recht schrijven zonder beginnen scheef te gaan. Ik heb bij ava een zilveren stift gekocht (kleur trouwbrieven en menukaarten) om toch in hetzelfde kleur te kunnen werken. Enige tips hoe ik het schrijven van de namen kan omzeilen? Jouw idee met dat strikje lijkt mij in ieder geval zeker geen slecht idee!!!




kim
13-9-2014
 Meld misbruik25-2-2014 17:06:51

Kimberly,

Ik heb al gezien op pinterest dat ze da naamkaartjes verwerken in een papieren servetten'ring' die je zelf kan drukken.
http://wedspiration.com/2011/02/diy-stijlvolle-servetri...

Of het naamkaartje tussen het vork steken die op tafel ligt.
http://datregelikwel.blogspot.be/2010/12/diy-naamkaartj...

Deze kan je ook zelf maken natuurlijk.
Veel succes.
Gr Kim




Frony
26-7-2014
 Meld misbruik25-2-2014 20:39:49

Je kan lege kaartjes kopen bij AVA, die al voorgeplooid zijn. Ziet er wel netjes uit.

Ik ga er dan wat persoonlijke touches aan geven!




sonja
14-2-2014
 Meld misbruik26-2-2014 7:08:14

Ik heb mijn uitnodigingen, naamkaartjes, bedankjes, gastenboek en enveloppendoos laten maken. Het was allemaal in hetzelfde dus een volledige set ;-)
Het is allemaal met de hand gemaakt en heb het mee ontworpen. Het was supermooi!!
Mijn set is te bezichtigen op http://www.het-wenskaartje.be/ en dan bij sets gaan kijken.
Wat ik vooral leuk vind is dat het origineel is en blijft want niemand in heel de wereld zal hetzelfde ontwerp hebben ;-)



Kimberley
30-8-2014
 Meld misbruik28-2-2014 14:33:33

Dank u voor de tips meiden! Ik zal gauw es in de AVA gaan zien en daarna zal ik beslissen wat ik juist ga doen. Groetjes



Jo-Ann
15-8-2015
 Meld misbruik7-10-2014 11:56:37

Hoi Kimberley,

Enige tijd geleden heb je op mijn berichtje gereageerd dat jullie ook in de Pottemeacker getrouwd zijn.

Mocht je nog steeds ons wat tips willen geven qua decoratie van de zaal, mag je me dit altijd doormailen! We kunnen alle info gebruiken! :-)

Alvast bedankt,

groetjes Jo-Ann
joann.deroos@gmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...