Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezcht postkaart ipv gastenboek

  25-2-2014 14:27:07
In de plaats van een gastenboek denken we erover na om evt postkaartjes te laten beschrijven en dan te laten opsturen naar ons.
Ook hebben we gedacht om op elke kaart een verschillende foto te laten drukken.
Denken jullie dat dit haalbaar is? En waar kan je dit laten doen??

Alvast bedankt voor de hulp

Liefs
Anja

Anja
30-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1612


Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik25-2-2014 17:10:41

Ik vind het op zich een heel leuk idee, alleen denk ik dat niet iedereen de kaart gaat opsturen? In een gastenboek kan je ook goed je wensen opschrijven vanuit het meebeleven, een kaart blijft volgens mij bij veel mensen liggen.
Ik denk dat je zo'n postkaarten bij pixum en zo kan laten maken.



Anja
30-8-2014
 Meld misbruik25-2-2014 18:43:02

Het is de bedoeling dat ze verzamelt worden en dat iemand van de familie ze opstuurt in verschillende dagen/weken
Bedankt alvast!




Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik25-2-2014 18:48:51

Misschien kan je de kaarten op je feest op een tafel leggen, in plaats van een gastenboek, en de gasten ze dan in een 'brievenbus' laten steken?



Jody
4-7-2020
 Meld misbruik25-2-2014 22:36:53

als gastenboek verzamelen we verschillende postkaarten van verschillende steden. Die steken we in een koffer die open staat en laten dan de mensen die beschrijven. Dan moeten ze die in een amerikaanse brievenbus steken die ernaast staat.

Ik weet ni waar je postkaarten zou kunnen laten maken.




abra

 Meld misbruik27-2-2014 13:13:05

Ik vrees dat niet iedereen dat gaat doen of even enthousiast zal zijn om dat te versturen. Misschien geen postzegel voorhanden, kaart gekreukt, kaart kwijtgeraakt, enzovoort enzovoort. Het idee is wel leuk, maar praktisch komt er wel wat werk bij kijken. Je kan het inderdaad doen en daar dan in een brievenbus ter plaatse laten steken. Ik zie de meerwaarde niet als mensen het van thuis uit moeten sturen. Als de mensen ter plaatse zijn dan zijn ze ook meer in de mood om iets leuks te schrijven en dan zitten ze nog in het moment zelf. Als ze het een paar dagen nadien doen, dan is het al voorbij en dan is de sfeer er niet meer en dan zijn de boodschappen misschien ook niet meer zo spontaan.



Charlotte
4-10-2014
 Meld misbruik6-4-2014 14:06:47

op de site van de hema kan je kaarten maken via hun fotosoftware. Wel per 10 te bestellen, je kan zelf je foto en tekst uploaden...Wel opletten: omdat hema Nederlands is, valt hun formaat wenskaarten juist buiten onze genormaliseerde zending en moet je 2 postzegels opplakken, tenzij dat je aan de onderkant een cm ong afknipt (hebben wij gedaan met de bedankingskaartjes voor de geboorte van ons kindje)..

Ik vind het ook wel een leuk idee, maar idd als mensen de kaarten zelf zullen moeten opsturen denk ik niet dat er veel dit zullen doen...maar als iemand ze kan verzamelen en die verstuurt het dan, dan zal dit wel in orde komen...



Charlotte
4-10-2014
 Meld misbruik6-4-2014 14:07:44

PS die postkaarten kan je ook effectief uitdelen en ik denk dat er dan meer mensen geneigd zullen zijn om iets op te schrijven dan wanneer er gewoon ergens een gastenboek openligt (enfin, ikzelf zou toch eerder iets op een kaartje schrijven dat ze aan mij komen geven dan iets in een gastenboek...)



Dorien
25-7-2015
 Meld misbruik23-7-2014 16:46:26

Op de site van Kruidvat kan je dit ook bestellen. Ook per 10.
Wij zouden daarmee werken voor de tafelverdeling (de Lanzarote-tafel, de Marseille-tafel, ...). De mensen gaan naar de tafel adhv het postkaartje.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...