Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsschoenen merk Rainbow maat 37 model Ella KOOPJE!

  24-2-2014 23:22:21
Beste aanstaande bruidjes

Ik doe mijn bruidsschoenen van het merk Rainbow maat 37 model Ella weg.
Ik had ze destijds voor € 149,95 gekocht en doe ze weg voor €80
De schoenen zijn alleen binnen gedragen dus ze zijn nog echt heel gaaf en nieuw
Je kan me mailen op rsvp.wearegettingmarried@gmail.com voor fotos of ik kan bij t achterlaten van je emailadres je de fotos sturen.
Wie oh wie kan ik blijmaken!!
Zie onderstaande link voor het model
http://www.rainbowclub.co.uk/ella

Groetjes Elisa

el

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 882


Milou
21-6-2014
 Meld misbruik25-2-2014 7:28:00

Mooie schoenen! Heb je normaal ook maat 37? Milou.geurten@hotmail.com heb je foto's waar je ze zelf aan hebt en hoe ze er nu uitzien? X



el

 Meld misbruik25-2-2014 11:00:25

Beste Milou
Zoals beloofd heb ik je de fotos gestuurd van mij bruidsschoenen,
ik draag normaal een maat 37 dus ze vallen normaal.
Ik heb ook een andere paar bruidsschoenen erbij gezet mocht je die leuk vinden.
Die zijn een maat 36 maar die vallen groot als een 37
Die doe ik weg voor 100, zijn van Dune model ivory-satin 'haute' 2 part diamante embellished heeled sandal die zijn ook nog heel gaaf.
Heb die ook maar kort aangehad want ik had 3 verschillende bruidsschoenen en 3 verschillende jurken aan op de grote dag
Ook heb ik nog een mermaid bruidsjurk in de aanbieding maat 36 voor 1000
http://www.sanpatrick.com/wedding-dresses-2014/fashion-...
Kijk maar of je het wat vind, ben bezig met de grote schoonmaak en vind het zonde om te laten verstoffen in de kast
Groetjes Elisa


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...