Terug naar overzicht
Hallo, Wij hebben ongeveer hetzelfde concept... Wij doen de receptie en diner in het Geuzenhof te Wetteren (dicht bij de autostrade). Het was daar helemaal geen probleem om een grote receptie en klein diner te houden. We hebben voor het diner een kleiner zaaltje met open haard, zodat het toch zeer gezellig blijft! Ik was op slag verliefd op die zaal :)Een ceremonie doen we er niet, dus dat weet ik niet of dat mogelijk is.Maar er zullen dus zeker nog zalen zijn waar dit concept mogelijk is!Groetjes,
Bij ons zal het hetzelfde concept zijn, wij hebben.ons feest in feestzalen roxy in nieuwkerken in hun zaal ' het chalet'. De receptie zal buiten doorgaan.
misschien is dit iets voor jullie?http://www.hofteneede.be/#/FORMULES-03-06/
Kasteel De Rozerie in Aalst? Daar is een kapel voor de ceremonie (of de tuin bij mooi weer), je kan er grote recepties geven en ook dineren. Dus ik denk dat dit wel mogelijk is daar.
Hallo Bieke,Heb je al iets gevonden? Feestzaal De Lage Vuurse kan je anders ook terecht.Liggen net aan de grens Gent_Oostakker aan de R4. www.delagevuurse.be kan je eens gaan surfen!Succes!
Heyik heb voor De Roskam in Merelbeke gekozen, maar toch bedankt!