Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Just married! - Enkele aanraders

  22-2-2014 17:05:04
Dag allemaal, ik was een eerder 'stille' aanwezige op dit forum, maar heb hier erg veel inspiratie en tips gehaald!

Daarom deze aanraders en tips (handig voor bruidspaartjes uit het Leuvense):

- make-up en kapsel: Chana van Chabelle (http://chabelle.be/bruidsmake-up-kapsel/ ). Heel erg last-minute op zoek moeten gaan naar iemand die mijn haar en make-up kon verzorgen (en die van de bruidskindjes), want de persoon die ik hiervoor eerst geboekt had, moest afhaken om gezondheidsredenen. Met nog slechts twaalf dagen op de teller en een 'speciale' huwelijksdatum (oudejaarsdag) was dat het enige echte stress-moment in de ganse voorbereiding. Maar toch nog goed gekomen dankzij Chana en haar collega!

- fotograaf: Jessica van Glimshot (www.glimshot.com ). Onvermoeibaar en één brok energie. En heel mooie foto's als aandenken (zowel van de 'love shoot' vooraf als van de trouwdag zelf, van de opmaak tot na middernacht!)

- ceremonie: Britt van Plus One Events (www.plusoneevents.be ). Ook een heel sympathieke madam, die onze huwelijksceremonie heeft helpen voorbereiden en de dag zelf de ceremonie in goede banen leidde met haar collega. We twijfelden bij het begin nog over een kerkelijke viering, maar zijn uiteindelijk gegaan voor een heel persoonlijke ceremonie en hebben daar absoluut geen spijt van. Het was super!

- bruidsboeket (en boeketjes voor de bruidsmeisjes, corsages voor de heren in de suite) en tafeldecoratie tijdens receptie en avondfeest: Mirte (www.mirte.be ). Eenvoudig, maar schitterend!

- receptie en feest vonden plaats in Carpinus in Herent (www.carpinus.eu ) en daar waren we ook heel tevreden over (en het voordeel was dat dit een hotel is: we hadden zowel de avond voordien als na afloop van het feest een hotelkamer, zodat we stressloos aan de dag konden beginnen en na afloop moe maar voldaan enkel nog de lift naar boven moesten nemen. Een deel van onze gasten zijn ook blijven slapen, en het was erg fijn om hen terug te zien aan de ontbijttafel 'the morning after'. Eten was superheerlijk (maar dat wisten we al, want we gingen en gaan daar regelmatig eten). En Carpinus zorgde ook voor de muziek (twee toffe, jonge DJ's, nog niet veel ervaring, maar ze hebben het dansfeest toch draaiende gehouden tot vijf uur 's ochtends).

anneke
31-12-2013
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1614


Pascale
4-10-2014
 Meld misbruik22-2-2014 17:50:35

Hé Anneke, wat leuk dat je hier wat tips achter laat!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info