Terug naar overzicht
Als je me even je e-mail adres geeft (evt. via PB) wil ik je wel eens ons lijstje doorsturen (van 't weekend) die ik had opgemaakt voor onze zaal.
Aha een dikke merci Silke!Ons emailadres: amerlinck.vandeputte@gmail.com
- Werken ze met drankenforfait of niet- Is de zaal exclusief voor jullie afgehuurd- Is de zaal gratis- Moet je na een bepaald uur betalen voor het personeel 's avonds- Is er genoeg parkeerruimte- Wat is de maximum capaciteit van de zaal- Werken ze met een huis DJ of mag je er zelf eentje kiezen
Hey Silke, We zijn daar op dit ogenblik ook mee bezig. Zou je het ook eens willen doorsturen naar ons? wendy.meulenyzer@hotmail.comAlvast bedankt!
Geen probleem! 't Zal wel maar iets voor zondag zijn als je het niet er vindt ... :-)
Hoi Evy,bedankt voor je reactie maar dat zijn zaken die we al weten. Dat hebben we besproken voor we de zaal vastlegden ;-)Nu gaat het vooral over hoe onze avond er uit moet zien.Groetjes
Hey Silke,Zou je dat lijstje ook naar ons willen doormailen?Groetjesnelekennr37@hotmail.com
Dames! Ik ben jullie helemaal vergeten afgelopen weekend. Ik ga het jullie vanavond proberen door te mailen!
Voila, tzou insuline mail moeten zitten! :-)
Dat moest zijn: tzou in jullie mail moeten zitten...
Een dikke merci Silke!
Bedankt!