Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis = check

  18-2-2014 12:34:33
Hallokes

Na grote twijfel of we eigenlijk wel op huwelijksreis zouden gaan is de beslissing dan toch gevallen. We dachten na deze reis is het alles voor ons huisje (gaan volop verbouwen) en hebben we ook een grote kinderwens dus zal het er niet direct meer van komen. We gaan 2 weken naar Miami, hebben enkel onze vliegtickets al geboekt en nu gaan we onze route uitstippelen. Wij zijn beiden zeer actief en ik ga mij al snel vervelen als ik ergens lang moet blijven. Daarom is dit de perfecte combinatie, mooi weer, veel te bezoeken en USA, onze ultieme droomreis. Het ventje zei ook "ok als ik dan toch de vlieger op moet dan best direct ver genoeg". Hij haat vliegen en heeft veel angst. Ocharme, telkens kan ik hem toch overtuigen :-). Als er mensen zijn die hier al geweest zijn dan zijn alle tips welkom :-)

Vele groetjes
Kelly

Kelly
17-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1776


Sarah
26-4-2014
 Meld misbruik18-2-2014 12:50:20

Super! Geniet met volle teugen!



aline
23-8-2014
 Meld misbruik18-2-2014 14:53:39

Wij zijn 2 zomers geleden voor 18 dagen naar miami geweest. Super zalig verlof!

Wij hadden aanvankelijk een 'normale' huurauto besteld, maar bij de afhaling zullen ze je al snel willen overtuigen om toch niet over te stappen naar een cabrio model. 1 goede raad: niet te snel toegeven want uiteindelijk hebben we toch 18 dagen met een camaro rondgereden, voor veeeel minder opleg dan wat ze uiteindelijk wouden.

Probeer alles zo goed mogelijk uit te stippelen, alsook de kosten (het is wel een duur verlof).

Wij zijn voor 18 dagen in hetzelfde hotel gebleven (RED SOUTH BEACH: zeker aan te raden).

Wat hebben we gedaan: miami beach, miami city, everlades,

het hoogtepunt van de reis: met de wagen van miami beach over de keys naar key west! Dit is echt een must. We hebben dan één nacht verbleven in een hotel in key west.

Als je nog vragen ofzo hebt of eventueel wat sfeerfoto's wil zien van onze vakantie in miami laat je het maar weten, dan mail ik je dit wel door!

p.s. wij gaan nu naar bali voor onze huwelijksreis: ik kijk er ook super naar uit! en trouwen doe je maar één keer dus beter ineens een huwelijksreis want anders zou je er misschien toch spijt van krijgen als het er niet meer van komt.

grts aline




Kelly
17-5-2014
 Meld misbruik18-2-2014 22:25:31

Dankjewel Sarah doen we zeker :-)



Kelly
17-5-2014
 Meld misbruik18-2-2014 22:33:19

Hey Aline

Bedankt al voor je reactie.

Wel dat van je auto is intressant. Mijn ventje is zot van die camaro maar die zijn nogal duur om te huren.
Bij welke firma hebben jullie de wagen geboekt?
Stuur me zeker wat sfeerfoto's ik ben benieuwd. kelisken@hotmail.com
The keys stond al zeker op ons lijstje.

Bali is ook echt wel een droombestemming. Zal zeker ook de moeite zijn.
Ben ook van het principe om de reis direct te doen.

Bedankt al voor de tips.

Groetjes



Charlotte
17-5-2014
 Meld misbruik19-2-2014 11:22:58

Dag Kelly,

wij trouwen op dezelfde dag en wij gaan ook op huwelijksreis naar Amerika, meer bepaald naar Orlando (ligt toch ook in Florida ).
Wij koppelen er ook een cruise aan naar de caraïben.

Ik kijk er ook al heel erg naar uit!

Groetjes,

Lotte



Wendy

 Meld misbruik20-2-2014 8:53:10

Hallo,wij trouwen in augustus en gaan ook. Op huwelijksreis naar FLorida.
De vliegtickets hebben we cadeau gekregen van mijn schoonouders, alsook zal ze maken dat er een huurauto geregeld is en 2overnachtingen in walt Disney (Orlando) de rest van de reis kunnen we zelf uitstippelen. Mijn schoonmoeders nonkel woont in Canada maar heeft een buitenverblijf in fort Pierce . Dus kunnen we daar ook altijd terecht. We willen zeker Miami beach, key west, everglades , space Center doen. Dus alle tips of routes zijn ook bij ons welkom.



Kelly
17-5-2014
 Meld misbruik24-2-2014 12:31:03

Hi Charlotte

Amai zelfde datum en bijna zelfde reis. Moet ook lukken :-)
Vertrekken jullie ook direct na de trouwdag?
Wij hebben onze vlucht al op 19 Mei rechtstreeks vannuit Brussel.
Hebben ook al gezien voor een cruise maar dan naar de Bahamas. Met welke rederij hebben jullie de cruise geboekt?

Groetjes
Kelly



Kelly
17-5-2014
 Meld misbruik24-2-2014 12:37:21

Hi Wendy

Amai seg leuke cadeau.
Wij hebben ook al dezelfde stops in gedachten als jullie.
Ik heb wel een Amerika Forum gevonden waar je ook veel informatie op kan terugvinden. http://forum.allesamerika.com/
Mss kan dit jullie ook een beetje helpen.

Groetjes
Kelly



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik24-2-2014 13:46:52

Kelly het floridaforum is ook een echte aanrader!



Kelly
17-5-2014
 Meld misbruik25-2-2014 12:39:41

Hey Rebecca

Superbedankt voor de tip :-)

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums