Terug naar overzicht
Wanneer trouwt jullie zoon? Want het godshuis gaat wss niet zo lang meer bestaan.
Het is niet enkel een fantastische locatie; ze staan ook open voor een iets 'andere' manier van werken.Ik heb er oa een Pools-Belgisch trouwfeest gedraaid. En in Polen is het de gewoonte dat er tussen de gangen door gedanst wordt. In samenspraak met de zaalmeester is dit perfect verlopen. Nochtans is dit niet evident: veel feestzalen willen dit absoluut niet.Groetjes,Thierry Heldenberghwww.trouwfuif.com
Stefanie,Heb je dit nieuws van betrouwbare bron?Het zou jammer zijn mochten er daar geen huwelijksfeesten meer doorgaan, want het is inderdaad een super locatie, zowel voor ons dj's als voor de bruidkoppels en de gasten
ze zijn nog steeds open, maar ik ben van die kanten en ik weet dat ze een dossier hebben voor faillisement. Of het werkelijk zo ver gaat komen, weet ik natuurlijk niet. Het is natuurlijk een zeer mooie zaal.
Hallo allemaal Ik denk dat ik jullie kan helpen aan juiste info! :-) Vorig jaar was inderdaad een zwarte bladzijde in het bestaan van Het Godshuis en was het erop of eronder. In november vorig jaar werd echter een herstructureringsplan goedgekeurd en doorgevoerd waardoor we nu weer stilaan op de goede weg zijn om gezond te worden. In januari hebben we een opendeurdag gehouden, hebben we de stijl wat veranderd, gaan we voor het hotel meer samenwerken met toerisme Meetjesland, de regio en Sint-Laureins zelf, is de bistro en wellness van naam en filosofie veranderd: "Sente Bistro Bar" en "Sentes Wellness". Zo zien we dat er voor de bistro, het hotel en de wellness al een mooie opwaartse beweging aan de gang is. De feestzalen komen stilletjes aan op gang maar daar hebben we dus vooral ook jullie voor nodig, om het positieve nieuws te brengen! De locatie is inderdaad te mooi om leeg te laten staan. Dus "ma", kom maar eens langs met je zoon!Op onze website zie je al activiteiten tot april online staan, met als topweekend: de lancering van het fietsvriendelijk hotel waar op zaterdag de wielertoeristen heel welkom zijn en de zondag alle gezinnen, families, sympathisanten want dan organiseren we voor hen ook een fijne dag met een eetfestijn en fietstocht en Kenny Belaey!Hopelijk tot dan en spread the news!Mvg, Isabel van Het Godshuis
mijn excuses hiervoor.
Hallo Stephanie Geen probleem hoor. Voor ons is het gewoon heel belangrijk dat de juiste info wordt verspreid.Mvg, Isabel.