Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen in Het Godshuis

17-2-2014 22:38:54
We zijn eind vorig jaar (2013) naar een huwelijk geweest in Het Godshuis.
Wat een top locatie !! Prachtige zalen, lekker eten ... het personeel heel vriendelijk en professioneel. Wat een top Maître hebben ze daar .. die ziet echt alles. We zijn ook blijven slapen .. prachtig hotel en ook hier waren ze heel vriendelijk aan de receptie. Als onze zoon gaat trouwen zal het zeker en vast ook daar zijn. Verder zoeken gaan wij alvast niet doen. Via deze weg wil wij het volledige team van Het Godshuis nog eens bedanken voor die toffe avond .. doe zo verder !!

Ma.

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1540

stephanie
26-4-2014
 Meld misbruik18-2-2014 11:27:21

Wanneer trouwt jullie zoon? Want het godshuis gaat wss niet zo lang meer bestaan.

Trouwfuif.com

Meld misbruik18-2-2014 18:24:32

Het is niet enkel een fantastische locatie; ze staan ook open voor een iets 'andere' manier van werken.
Ik heb er oa een Pools-Belgisch trouwfeest gedraaid. En in Polen is het de gewoonte dat er tussen de gangen door gedanst wordt.
In samenspraak met de zaalmeester is dit perfect verlopen. Nochtans is dit niet evident: veel feestzalen willen dit absoluut niet.

Groetjes,
Thierry Heldenbergh
www.trouwfuif.com

Jacky

Meld misbruik18-2-2014 19:28:42

Stefanie,

Heb je dit nieuws van betrouwbare bron?
Het zou jammer zijn mochten er daar geen huwelijksfeesten meer doorgaan, want het is inderdaad een super locatie, zowel voor ons dj's als voor de bruidkoppels en de gasten

stephanie
26-4-2014
 Meld misbruik18-2-2014 20:39:21

ze zijn nog steeds open, maar ik ben van die kanten en ik weet dat ze een dossier hebben voor faillisement. Of het werkelijk zo ver gaat komen, weet ik natuurlijk niet. Het is natuurlijk een zeer mooie zaal.

Isabel

Meld misbruik19-2-2014 18:03:47

Hallo allemaal

Ik denk dat ik jullie kan helpen aan juiste info! :-) Vorig jaar was inderdaad een zwarte bladzijde in het bestaan van Het Godshuis en was het erop of eronder. In november vorig jaar werd echter een herstructureringsplan goedgekeurd en doorgevoerd waardoor we nu weer stilaan op de goede weg zijn om gezond te worden. In januari hebben we een opendeurdag gehouden, hebben we de stijl wat veranderd, gaan we voor het hotel meer samenwerken met toerisme Meetjesland, de regio en Sint-Laureins zelf, is de bistro en wellness van naam en filosofie veranderd: "Sente Bistro Bar" en "Sentes Wellness". Zo zien we dat er voor de bistro, het hotel en de wellness al een mooie opwaartse beweging aan de gang is. De feestzalen komen stilletjes aan op gang maar daar hebben we dus vooral ook jullie voor nodig, om het positieve nieuws te brengen! De locatie is inderdaad te mooi om leeg te laten staan. Dus "ma", kom maar eens langs met je zoon!
Op onze website zie je al activiteiten tot april online staan, met als topweekend: de lancering van het fietsvriendelijk hotel waar op zaterdag de wielertoeristen heel welkom zijn en de zondag alle gezinnen, families, sympathisanten want dan organiseren we voor hen ook een fijne dag met een eetfestijn en fietstocht en Kenny Belaey!
Hopelijk tot dan en spread the news!
Mvg,
Isabel van Het Godshuis

stephanie
26-4-2014
 Meld misbruik19-2-2014 20:52:33

mijn excuses hiervoor.

Isabel

Meld misbruik21-2-2014 14:16:45

Hallo Stephanie

Geen probleem hoor. Voor ons is het gewoon heel belangrijk dat de juiste info wordt verspreid.
Mvg,
Isabel.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info