Terug naar overzicht
Hey Elke,Ik heb zelf ook nogal snel last van koortsblazen bv. wanneer ik ziek ben geweest, maar ook als ik heel vermoeid ben of onder veel stress sta. Toen ik mijn vriend ging samenwonen had ik ook een serieuze koortsblaas, door de slapeloze nachtjes en de stress van de weken ervoor. Mijn grootste angst is dus dat ik 's morgens op mijn trouwdag ga opstaan met een koortsblaas. Ik begrijp dus je probleem. Je kan er weinig tegen doen; alleen maar zalf vegen en hopen dat het snel verdwijnt. Als het een troost kan wezen: beter nu koortsblazen dan op je trouwdag!Veel succes!Groetjes, Kirsten 09/06/2007wwww.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Elke,Misschien kan je je foto's digitaal nemen? Dan kan je nadien dat koortsblaasje zelf volledig wegwerken!! Zit er maar niet te veel mee in. Ikzelf heb ook gemakkelijk koortsblaasjes. Voornamelijk door slaap tekort. Dus... wordt de vrijgezellenavond een maand op voorhand gehouden!Van de stress of door ziekte heb ik ze nog niet gehad. Hopen maar dat dit zo blijft!Veel succes nog en genieten van het passen is echt wel belangrijker dan dat koortsblaasje!!Succes!
Hey,kan je de afspraak niet een weekje of zo verplaatsen? Als ik het zo zie, is er nog tijd genoeg... dan zal je je waarschijnlijk alweer een heel stuk beter voelen.Groetjes,Lieve
Hey,Ik dacht er ook aan om uw afspraak te verplaatsen. Dan kan je er tenminste echt naar uitkijken.Ik krijg dat soms ook van de stress en heb aan de dermatoloog een preventief middeltje gevraagd. Ik weet niet of het helpt want ik heb het nog niet nodig gehad. Het heet Vicatop 800 (voor zover ik doktersgeschrift kan lezen).Je bent daar nu natuurlijk niet veel mee, maar misschien een idee voor de trouwdag?Ik dacht dat je er één of twee weken op voorhand mee moest beginnen.Groetjes, Sissi
Hallo Elke,Ik begrijp je probleem helemaal, ik zit momenteel ook met een mega koortsblaas doordat ik ziek ben geweest. Ik heb dit weekend zitten paniekeren omdat ik bang was dat ik op onze huwelijksdag ziek ging worden. Als je je echt niet goed in je vel voelt moet je zoals enkele andere mede-bruidjes al hebben gezegd proberen om de afspraak met een weekje te verplaatsen. Ik zou dat persoonlijk misschien ook wel verveld vinden want ik kijk al zo hard uit naar mijn eerste pasbeurt (ik moet nog wachten tot 5mei).Of Lobke zei, digitale foto's nemen die je dan een beetje kan bewerken met Photoshop.Groetjes en veel plezier op je pasbeurt.Véro16/6/2007http:/veroenbilly.trouwen.com
Hallo bruidjes,Bedankt voor jullie vele reacties, het geeft toch een beetje moed...en ik ben niet alleen met hinerlijke blaasjes, ik denk dat ik mijn afspraak niet ga verzetten maar gewoon mijn foto' s een beetje herverwerken met photoshop.Echt bedankt voor jullie lieve reactisL
Heyhey!wat jammer, valt inderdaad een beetje tegen... Maar je afspraak zou ik niet verzetten, dan valt al dat moois om naar uit te kijken helemaal weg!En als je een tip wil voor die koorstblaasjes: bij mij helpt de lippenbalsem van Dr. Vogel (Echinacea-stick) heel erg goed. Ik smeer hem echt drie, vier, vijf keer (soms nog meer) erop zodat de blaas 'week' blijft. Meestal is ze dan na drie dagen wel verdwenen! Dus als je nog tijd hebt voor dit weeken: snel naar de apotheker!Heel veel beterschap!Lies30-06-07