Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aftelrace!

  17-2-2014 9:25:36
Wel meiden,
wat was me dat voor een weekend...
Ik zal beginnen met het mindere nieuws: mijn laatste oudtante is vrijdag overleden en zal volgende vrijdag, de dag voor ons huwelijk dus, begraven worden. Dit kwam hard aan omdat we al zo weinig familie langs moeders kant hadden. Ik heb op mijn eigen manier al wel afscheid kunnen nemen van haar aangezien ik zelf de tekst schreef voor haar doodsprentje.... Ik heb hier op een manier wel vrede mee omdat ze lang bij ons is geweest, altijd voor zichzelf heeft kunnen zorgen, ze heeft een rijk gevuld leven gehad. Bovendien kreeg ik het nieuws dat onze beste vrienden (een koppel) donderdag uiteen is gegaan en dat de kerel op zaterdag al met z'n vlam in bed betrapt is door hun kleine dochtertje. Blijkbaar had ie al weken een affaire terwijl zij haar huwelijk aan het plannen was. Daarbij kwam dat meneer erop stond om dan zijn vlam uit te nodigen op onze trouw. Ik was dus compleet over mijn toeren maar toen kwam mijn held ten tonele. Mijn mannetje heeft het heft in handen genomen en es een paar dingen op punt gezet, dus dat brandje is geblust. Maar hoe dan ook, de hele situatie hangt wel op mij!

Nu het leuke gedeelte; vrijdag stond mijn ventje me thuis op te wachten met vier roosjes, net zoals de avond (valentijn vorig jaar) toen ie mij ten huwelijk had gevraagd. Daarna zijn we uitgebreid gaan dineren in de Nieuw Bosrand in Kasterlee. De dag nadien moest ik om tien u klaarstaan om te vertrekken. Er lagen twee grote enveloppen met heeeel veel centjes klaar. De eerste enveloppe bracht me tot bij aquarein in grobbendonk, een ganse dag thermen + allerlei behandelingen. Zo zalig.... Dit alles met glaasjes cava en lekker eten, perfect gewoon! De tweede enveloppe bracht me bij een heerlijk restaurant in Herentals, de Repertoire. Nog een ganse avond getafeld om dan helemaal relax thuis te komen. Dit was echt perfect!!!

Gisteren nog family time gehad, lekker gourmetten, afspraken maken voor vrijdag en de grote dag!! Een hele avond geknuffeld met mijn metekindje en gekeken naar de foto's van de bruidswagen, een echt Amerikaanse slee. Ons meisje heeft ook haar kleedjes gepast en ze wilde ze al niet meer uitdoen dus dat zit ook wel goed.
Ondertussen nog 4 dagen op de teller en wat wordt het me spannend.....


Dorien
22-2-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1094


Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik17-2-2014 13:36:52

Het eerste deeltje is inderdaad niet zo leuk. Maar laat het niet aan je hart/dag komen.
Spannend. Nog maar 4 dagen. En al veel zenuwen.
Nog veel succes voor de laatste 4 dagen. En al heel veel succes op je trouw. Genieten maar!!!!
Liefs Caroline



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik17-2-2014 13:45:06

Reuze veel zenuwen nu!
Vandaag verzorging handen en voetjes + nagels
Morgen (dinsdag) definitief doorgeven keuze van wijnen en gastenaantal
Donderdag tanning + bijwerken wenkbrauwen en het ventje afhalen van de pakken + rondbrengen
Vrijdag wegbrengen materiaal en bagage (zaal) & geven van nodige instructies + poetsen suite wagen
En dan zaterdag de grote dag...

Dus het zijn geen grote dingen meer die moeten gebeuren, maar vooral heel spannende ;)!



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik17-2-2014 16:02:55

Geniet ervan Dorien!
Ik ben van plan om de week voor het huwelijk verlof te nemen om al die kleine details rustig in orde te brengen.
Waar ben jij geweest voor tanning? Ik heb een heel bleke huid en ipv zonnebank dacht ik misschien aan tanning. Gaat de kleur niet af?

Groetjes



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik17-2-2014 16:13:26

Ik had de vrijdag sowieso al recup genomen, mocht ik nog meer te doen hebben had ik ook die donderdag genomen. Nu heb ik wel op het werk gecommuniceerd dat dit mijn 'uitbol' week is dus alles op punt stel en niet te veel extra werk ga aannemen ;)!! Ff afwachten of dit ook lukt natuurlijk.
De tanning laat ik doen bij Pura Instituut te Geel. Echt super tevreden van, ik heb anderhalf weekje geleden al eens gaan testen en zie nog steeds wat bruin. Bij mij is er niets afgegaan na de eerste douche. Dus na de tanning 8 u gewacht om te douchen en daarna grondige douche, en sindsdien is er niets meer afgegaan. Voor die douche, een klein beetje verlies maar die kleren zijn na een wasbeurt weer helemaal spik en span. Dus ik ben helemaal pro!! Ik had echt zo'n vakantiekleurtje en heb er veel positieve reacties op gekregen!!

Groetjes



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik17-2-2014 18:19:46

Dan zoek ik het nummer op en ga ik ook een afspraak maken om te testen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...