Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Photobooth wall te koop (filmthema)

  16-2-2014 19:23:56
Hallo iedereen!
Onze trouwdag hadden wij ondergedompeld in een filmsfeertje, vooral in de zaal waren veel filmelementen aanwezig.
Het idee van een photoboothwall vond ik heel leuk en een vriend van mij zag dit gelukkig zitten om zelf in elkaar te knutselen. Het was een succes, want ieder koppel werd bij aankomst op de receptie achter de photowall gefotografeerd! Dit leverde mooie foto's op.
Ik heb de photowall voor lange tijd bijgehouden, kon er wegens emotionele waarde geen afstand van doen, maar hij staat er toch maar in de garage en daarom wil ik er mss iemand anders een plezier mee doen.
Hij is nog in goede staat, enkel een hoekje van de poster rechts vanonder is afgescheurd.
Voor 25 euro mag je hem komen afhalen. Een foto vind je op de volgende link:
www.mathiasvanhecke.be/downloads/photowall.jpg

indien interesse: laat iets weten!
groetjes
Delphine

Delphine
4-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1543


evy

 Meld misbruik16-2-2014 20:02:28

Dag Delphine, wou gewoon even zeggen dat dit de origineelste manier is die ik ooit gezien heb om de gasten te fotograferen. Echt top!



Katrien
10-10-2015
 Meld misbruik17-2-2014 9:01:51

Hey Delphine

Lijkt me super qua concept :)
Stel dat ik hem overkoop, wat moeten wij nog doen dan precies?
Fotofilm insteken of hoe gaat dat precies in zijn werking?


Bedankt

Groetjes

Katrien



Katia
6-6-2014
 Meld misbruik17-2-2014 14:46:30

Hallo Delphine,
Van waar zijn jullie? Wij zijn geïnteresseerd om deze over te nemen.
Groetjes
Katia



Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik17-2-2014 18:41:54

@Katrien: hoe bedoel je fotofilm insteken? het is gewoon een bord waar je achter staat :)
@Katia: wij zijn van Zwevezele, bij Tielt. En jullie?



Katia
6-6-2014
 Meld misbruik17-2-2014 20:26:54

Is het mogelijk om verder af te spreken via mail: diego.katia@hotmail.com
Wat hadden jullie nog zoal van themafilm op jullie trouw?



Katrien
10-10-2015
 Meld misbruik18-2-2014 8:41:28

Heb het mis verstaan. Ik dacht dat het zo die dingen zijn waar de mensen in gaan en fotos laten trekken, derna zijn die foto's voor u,, :)



Katia
6-6-2014
 Meld misbruik20-2-2014 16:25:25

Hallo,

Kheb al enkele mailtjes gestuurd.
Gaat dit nog door?Ofniet?

Grtz Katia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...