Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkostuum Hugo Boss

  15-2-2014 17:16:14

Net terug van kleding Wellens in Herentals om een trouwkostuum te kiezen voor mijn zoon.We hebben nog niet beslist maar vonden een donkerblauw 3-delig pak van Hugo Boss wel mooi. Met welk kleur van hemd zouden jullie dit combineren? De verkoper suggereerde hier een lichtblauw hemd bij maar ik vond dit zo gewoon en alledaags. Hebben jullie suggesties vr hemd en das? Iemand ervaring met de kwaliteit van kostuums van Boss?


gerda

Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1733


Lies
24-5-2014
 Meld misbruik15-2-2014 17:24:55

Mijn man heeft ook een 3-delig kostuum van Boss vanbij Wellens; hij zal een wit hemd dragen en een das aangepast aan de kleuren van de kleedjes van de bruidsmeisjes



gerda

 Meld misbruik15-2-2014 17:37:39

Mijn voorkeur gaat precies ook uit naar een wit hemd. Zoonlief vind wit nogal stijf terwijl ik dit toch wat feestelijker vind. Ik vind een pochet in het zakje van de vest ook wel mooi. Gaan jullie voor zwarte schoenen/ceintuur of voor bruin?



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik15-2-2014 17:58:52

Mijn man heeft ook een drie delig pak van hugo boss van bij wellens maar een zwart (heel ons thema is zwart wit) Hij heeft een ecru/wit hemd zowat de kleur van mijn kleed en dezelfde kleur das als zijn hemd in precies dezelfde stof als mijn kleed.



ingrid

 Meld misbruik15-2-2014 19:20:54

Mijn zoon gaat ook voor een blauw Hugo boss kostuum,met wit hemd en een aangepaste das. De mannen zullen ook allemaal hetzelfde wit boss hemd kiezen met een blauwe das



Lieve

 Meld misbruik15-2-2014 21:19:57

Mijn lief moet nog gaan zoeken achter een kostuum en ik ben dus nieuwsgierig hoeveel zo'n pak nu eigenlijk kost.

Gerda, is er veel keuze bij Wellens en hoe zit het met de prijsklasse daar?




Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik15-2-2014 21:34:46

Dag Lieve,

Mijn man zijn kostuum komt ook van bij Wellens; Boss kostuum 3-delig komt op 649 (+ hemd + das) maar ik heb geen idee van de kleur die hij gekozen heeft...

Bij Wellens heb je verschillende merken en ook verschillende prijsklasses. Zeker de moeite om eens te gaan kijken.

Groetjes



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik15-2-2014 21:35:57

prijsklasse bij wellens is vanaf 600 euro tot 1500 denk ik. Mijn vriend had een super mooi kostuum aan maar was 1300 en met hemd en das was het 1500.
Nu heeft hij een van hugo boss en is 750 euro kwijt



Lies
24-5-2014
 Meld misbruik15-2-2014 21:52:37

Gerda: een wit hemd is klassevol; mijn man wilde dit niet toen ik het hem zei maar toen de verkoper wit aanraadde en hij het geheel aan had, was hij toch overtuigd!
Mijn man heeft zijn schoenen ook bij Wellens gekocht (cognac kleurig); hij moet eind april naar Wellens om nog eens te passen; indien nodig zal hij cognac kleurige riem nemen.
Trouwens, hij heeft ook zijn sokken daar gekocht (Boss en dezelfde kleur van zijn kostuum)



gerda

 Meld misbruik15-2-2014 22:30:28

Wellens is zeker een aanrader: keuze te over en idd een prijsklasse tuss 600 euro en 1500 euro (exclusief hemd, das...) Ik vond de service uitstekend, men nam alle tijd.Als je't hier niet vindt ga je't nergens vinden denk ik.Ik denk dat wij volgende week het totale plaatje daar zullen kopen: pak, hemd, das, schoenen, ceintuur, kousen. De aanpassing van het kostuum door hun eigen kleermakers is gratis. De verkoper die ons bediende was bovendien niet opdringerig en kende zijn stiel heel goed.




Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik16-2-2014 6:29:13

Lieve : idem hier ! :-)
Alleen heeft hij zijn riem al...



Delphine
14-9-2013
 Meld misbruik16-2-2014 13:32:43

Bij een blauw kostuum vind ik cognac-kleurig schoenen ook het mooiste, is wat 'hipper' dan zwart!



Margot
4-10-2014
 Meld misbruik16-2-2014 14:38:56

Ik deel de mening van Delphine !
Ik zou ook gaan voor congac-kleurige schoenen en riem.
Wellens is trouwens een schitterende winkel qua service en kledij.
Wij gaan echter voor jacquets, anders had ik mijn aanstaande toch ook wel eens een keertje langs daar gestuurd :-)



debora
18-7-2014
 Meld misbruik23-2-2014 21:50:04

Wij hebben dit weekend bij Wellens een blauw trouwkostuum van Hugo Boss gekocht!

Mijn toekomstige gaat deze dragen met een ivoorkleurig hemd en een das met blauwe en ivoorkleurige ruiten...

Dit gaat hij zeker combineren met cognac kleurige schoenen, is er echt het mooiste bij vinden wij :-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info